Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ظهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه، گزارشی از حریق یک آپارتمان مسکونی در محله ۲۲ بهمن کرمانشاه و بلوار ظفر به سامانه امداد و نجات گزارش شده است.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی و اورژانس بلافاصله با دریافت گزارش به محل حریق اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: آتش سوزی در ابتدا از یکی از خودروها در طبقه منفی یک (پارکینگ آپارتمان) شروع شده و پنج خودرو دیگر داخل این پارکینگ را درگیر حریق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دود ناشی از این حریق به سرعت طبقات دیگر ساختمان را گرفته و مانع از خروج ساکنین آپارتمان می‌شود.

ظهرابی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۲ نفر (مادر و دختری از ساکنین ساختمان) که وارد پارکینگ شده‌اند دچار خفگی شده و جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به مصدومیت ۱۹ نفر دیگر از ساکنین آپارتمان در این حادثه، گفت: افراد دیگر آسیب دیده از این حادثه توسط اورژانس و جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: علت وقوع این حریق توسط کارشناسان سازمان آتشنشانی در دست بررسی است.

کد خبر 5384093

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری کرمانشاه کرمانشاه اطفای حریق حریق آتشنشانی کرمانشاه ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان قاسم سلیمانی آتش سوزی شب یلدا واکسن کرونا تبریز بارش باران سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش

سرهنگ "محمد رستمی"گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق یک باب مغازه در یکی از محلات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این مغازه به علت نامعلومی دچار حریق شده است، افزود: حریق به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد