Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی چمیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتقادات از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی از سوی برخی از مدال‌آوران، اظهارداشت: چرخه انتخابی کشتی فرنگی برخلاف آزاد مبهم است به طوری که کادر فنی و در واقع سرمربی تصمیم می‌گیرد که این چرخه محسوب نمی‌شود چون کشتی‌گیر خودش باید خودش را انتخاب کند و در انتخابی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی سازنده کشتی فرنگی کشورمان در پاسخ به این سوال که در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کشتی فرنگی هم انتقاداتی به غیبت بنا و همین طور عدم برگزاری فینال در چند وزن وارد شده بود، تصریح کرد: یکی دو نفر مصدوم بودند و من با مربیان آنها صحبت کردم. سرمربی باید روی انتخابی نظارت کامل داشته باشد، چرا بنا خودش در مسابقات نبود؟  پس مثل حرفی که زده خودش هم باید از مربیگری تهران کارش را شروع کند!

وی در پاسخ به این سوال که انتقادات از چرخه از سوی کسانی مطرح شده که شاگرد بنا بوده‌اند، گفت: این حالت در ایران است که هر کسی مدتی در تیم ملی است می‌گویند شاگردان فلان شخص. هر کشتی‌گیری شاگرد مربی خودش است که سالها با او کار کرده و تحویل تیم ملی و سرمربی ملی داده است. درست نیست بگوییم شاگردان بنا. کسی که به تیم ملی می‌رسد حداقل ۱۰ سال مداوم برای خودش و خانواده‌اش زحمت بوده است اما وقتی به اردوی ملی می‌روند رسم شده که می‌گویند شاگردان فلانی. این درست نیست مربیانی که سالها زحمت کشیده‌اند، نادیده گرفته شوند. همان طور که کشتی‌گیر به شهرت رسیده، ۱۰ برابر هم مربی سود کرده و این موضوع یک طرفه نبوده است.

چمیانی خاطرنشان کرد: چرخه انتخابی معیوب است و جزو شرح وظایف سرمربی نیست که خودش کشتی‌گیر را انتخاب کند. زمانی این موضوع باید انجام شود که در انتخاب یک وزن شرایط ۵۰ – ۵۰ است در این صورت با کمک کادر و مسئول فنی نفر قطعی انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چرخه انتخابی کشتی فرنگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که مسئولان پرسپولیس و اوسمار مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را از چند روز پیش آغاز کرده بودند، شکست مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی، موجی از انتقادات را علیه اوسمار و نوع تعویض‌های این مربی به راه انداخته و این مربی برزیلی را وارد برهه‌ای حساس کرده است.

پرسپولیسی‌ها در وضعیتی که استقلال از جام حذفی کنار رفته بود و سپاهان نیز روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت، امید زیادی به قهرمانی جام حذفی داشتند، اما شکست دوباره اوسمار مقابل مجتبی حسینی در اراک، فعلاً یک جام را از پرسپولیس گرفته و در این شرایط همه نگاه‌ها به دیدار پیش‌روی سرخپوشان مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر است. مسابقه‌ای که می‌تواند تا حد زیادی تکلیف پرسپولیس در لیگ برتر را نیز مشخص کند و توقف در این مسابقه، شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر نیز تمام شود.

اوسمار که با نتایج خوب خود در لیگ برتر تا حد زیادی اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را جلب کرده بود، با حذف در جام حذفی حاشیه امنیت خود در پرسپولیس را از دست داده و حالا به هر قیمیتی که شده باید تمام بازی‌های لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد. هرچند در این صورت نیز سرخ‌ها برای قهرمانی بازهم نیاز به توقف استقلال دارند، اما برد در بازی‌های باقی‌مانده می‌تواند اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را به اوسمار برگرداند و تمدید قرارداد با این مربی نهایی شود.

چیزی که مشخص است، پرسپولیس برای تمدید قرارداد با اوسمار حداقل روی یکی از جام‌های فصل جاری حساب کرده و عملکرد این مربی در هفته‌های پیش رو و خصوصاً دیدار با سپاهان، نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت این مربی برزیلی خواهد داشت؛ آن هم در شرایطی که این روز‌ها پرسپولیس به مالکان جدید خود واگذار شده و این مالکان به دنبال حضور قدرتمند در فصل آینده خواهند بود. این مسابقه می‌تواند نقطه‌ای برای بازگشت دوباره اوسمار به جاده خوشبختی باشد یا شاید پایانی بر رؤیای قهرمانی مربی برزیلی.

پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی