Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی سامبو گفت: با توجه به نبودن سامبو در بازیهای آسیایی چین، تلاشم بر این است که با پوشیدن پیراهن تیم ملی در رشته جوجیتسو، برای کسب مدال طلای بازیهای آسیایی این رشته تلاش کنم. محمدرضا سعیدی مدنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به حضور نداشتن رشته سامبو در بازیهای آسیایی چین، سعی دارم تمرینات خود را در رشته جوجیتسو و کوراش به صورت جدی دنبال کنم تا با پوشیدن پیراهن تیم ملی در یکی از این دو رشته، حضور پرقدرتی در بازیهای آسیایی چین داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از مسابقات قهرمانی جهان سامبو که موفق به کسب مدال برنز شدم، به دلیل آسیب دیدگی یک ماه از تمرینات دور بودم که با انجام کار فیزیوتراپی در حال حاضر شرایط خوبی دارم و تمرینات خود را روی تشک شروع کردم. البته در این مدت نیز با زدن وزنه سعی کردم آمادگی خود را حفظ کنم تا دچار افت بدنی نشوم.

عضو تیم ملی سامبو ایران خاطرنشان کرد: تلاشم بر این است که در مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو در وزن ۸۵ کیلوگرم شرکت کنم و با پوشیدن پیراهن تیم ملی برای نخستین بار در این رشته در بازیهای آسیایی چین شرکت کنم. البته به جز جوجیتسو در کوراش نیز تمرینات خود را پیگیری می‌کنم و هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی در این رشته نیز هست تا در صورت امکان در هر دو رشته در بازیهای آسیایی چین حضور قدرتمندی داشته باشم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازیهای آسیایی چین پوشیدن پیراهن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی