Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین با صدور حکمی کبری علیخانی را به سمت مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، اعلایی استاندار قزوین با صدور حکمی دکتر کبری علیخانی را به سمت مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل حکم استاندار قزوین بدین شرح است:

سرکار خانم دکتر کبری علیخانی

سلام علیکم

مبتنی بر عهدی که با قادر متعال بسته‌ام و تعهدم به مردم شریف استان قزوین در گزینش همکاران متخصص، متعهد، مستقل، تلاشگر و مردمی، سرکار عالی را که از مجربین و موفقین در عرصه فعالیت های اجتماعی مرتبط با مسائل زنان و خانواده هستید به سمت «مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده» منصوب می کنم.

انتظار دارم برنامه محور و دانش مدار، با اصالت دادن به مصالح و منافع مردم از طریق انسجام بخشی به فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی، استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌ نهاد، بهره‌گیری از دانش و توان فعالان این حوزه خصوصاً جوانان و نخبگان، ارتباط موثر با اساتید دانشگاهی و دانشجویان، ایجاد هم افزایی بین دستگاه ‌های حمایتی در پشتیبانی از افراد آسیب دیده و در معرض آسیب، تلاش در جهت پایش و افزایش سلامت زنان و دختران با استفاده از جوهره مدیریت و ابتکار، خلاقیت و سخت کوشی هوشمندانه با هدف زمینه سازی برای ارتقای کرامت اسلامی و انسانی زنان در جامعه، مهیا شدن زمینه استفاده از استعدادها و صیانت از حقوق آنان و در مسیر تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور محترم و دولت مردمی ایشان انجام وظیفه نمایید.

مسلم است که ادامه توفیق خدمت در این سمت، مشروط به تداوم تقیّدتان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 گفتنی است کبری علیخانی دارای مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین است و پیش از این مسئولیت هایی چون رئیس مجمع بانوان تحول آفرین استان قزوین، عضو مجمع ملی مطالبه گران فرهنگ کشور، عضو شورای مرکزی بانوان فرهیخته استان و عضو هیئت مدیره برخی از سمن های فعال درحوزه زن و خانواده را تجربه کرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی و امور بین الملل زنان خانواده استان قزوین سلامت خلاقیت حقوق دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانشگاه علوم پزشکی هیئت مدیره انتصاب استاندار قزوین دفتر امور زنان و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از شوراهای شهرستان‌ها و ۸۵ شورای شهر استان، شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی شهسواری در همایش رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران استان، اظهار کرد: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

وی با اشاره به اینکه از میان ۴۴۵ نفر عضو شوراهای شهرهای استان، ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند، از برگزاری شش هزار و ۷۳۹ جلسه شوراهای شهرهای استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شوراهای اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از شوراهای شهرستان‌ها و ۸۵ شورای شهرهای استان، شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش ایمنا، تقدیر از رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان و اعضای شورای استان، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان از دیگر برنامه‌های این همایش دو روزه بود.

کد خبر 749088

دیگر خبرها

  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری