Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته دوم مسابقات لیگ وزنه برداری بزرگسالان باشگاه‌های کشور از روز ۱۵ تا ۱۷ دی ماه سالجاری در تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

بر این اساس باشگاه‌ها می‌بایست با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با ارائه جواب منفی تست PCR کرونا برای تمامی اعضای تیم در مدت زمان ۴۸ تا ۷۲ ساعت قبل از زمان ورود، در مسابقات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته نخست این رقابت‌ها که همزمان با مسابقات لیگ جوانان برگزار شد، تیم‌های ملی حفاری، مناطق نفت خیز جنوب، نیروی زمینی ارتش، باشگاه عقاب نیروی هوایی، رعد پدافند، ذوب آهن اصفهان و فولادین ذوب آمل حضور داشتند.

«محسن جلیلی» رئیس کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: برای اطمینان و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، کادر فنی و داوری تا حد امکان از استان‌های تهران و البرز و شهرهای نزدیک انتخاب می‌شوند تا کمترین تردد میان استانی را داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده، مأموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در طول برگزاری مسابقات حضور داشته و به طور منظم از وزنه برداران نمونه گیری خواهند کرد.

کد خبر 5384129

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ وزنه برداری مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال کاراته باشگاه پرسپولیس تيم فوتبال پديده لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر والیبال تیم ملی کاراته سردار آزمون والیبال سید مجید صدری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد