Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی؛ ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، مرتضی نبی زاده سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: این مسابقات با هدف تقویت مهارت‌های بیانی و فراگیرساختن دستاوردهای پژوهشی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری، ایجاد فرصتی برای ارائه دستاوردهای دانشجویان پرتلاش و با استعداد به سازمان‌ها و صنایع نیازمند و ایجاد ارتباط متقابلی میان دانشجویان و بدنه صنعت در راستای استفاده از توانمندی های فارغ التحصیلان برای رفع نیازهای کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی زاده  افزود:این مسابقات در آذربایجان غربی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور و مشارکت دانشگاههای سراسری ارومیه، علوم پزشکی ارومیه، پیام نور آذربایجان غربی، دانشگاه صنعتی ارومیه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه پایان نامه سه دقیقه‌ای که نخستین بار توسط دانشگاه کوئیزلند استرالیا برگزار شده است، افزود: ابتکار برگزاری این مسابقات توسط جهاد دانشگاهی بستر و زمینه های ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت و تجاری سازی ایده های دانشجویی و مطالعات علمی آکادمیک تحصیلات تکمیلی و کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت را فراهم می کند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: فراخوان مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای از پایان نامه های دانشجویی در آذربایجان غربی از ۴ دی ماه  اعلام شده و تا ۳۰ دی ماه مهلت ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری می باشد.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقات اظهار کرد: تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن که در همه رشته های مصوب که از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ۱۴۰۰ به تصویب رسانده اند می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان نامه های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود.

نبی زاده در ادامه گفت همچنین فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
وی اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام فوری می توانند کلمه "دفاع" را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۶۰۶۶۰۰ ارسال نمایند.

وی خاطر نشان کرد:  زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات در استان آذربایجان غربی نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به افراد برگزیده در این مسابقات جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، گفت : علاقمندان جهت ثبت نام  و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی واقع در خیابان شهید بهشتی کوی منصور افشار  ساختمان جهاد دانشگاهی معاونت فرهنگی مراجعه و یا با شماره ۰۴۴۳۳۴۴۴۰۷۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کارشناسی ارشد صنعت آذربایجان غربی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تحصیلات تکمیلی علم و فناوری کارشناسی درمان و آموزش پزشکی دانشگاه آزاد شهید بهشتی جهاد دانشگاهی پایان نامه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی پایان نامه سه دقیقه ای آذربایجان غربی فارغ التحصیلان برگزار می شود ارشد و دکتری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران