Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل گفت: از حدود ۱۰ روز قبل کار شبکه دفع فاضلاب مسجدسلیمان آغاز شده است.

او افزود: در زمینه سایر شهرستان‌ها بحث تامین آب شرب هر ۴ شهرستان و روستا‌ها که ما یک آب شرب مطمئن را داشته باشیم بخشی از کار‌ها در حال انجام است و با کمک دستگاه‌ها قرار شد کار‌ها تسریع شود و ما مرحله به مرحله شاهد افتتاح پروژه‌ها و بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان اضافه کرد: در خصوص راه بین شهری و راه روستایی مسائل و مشکلات مورد توجه قرار گرفت و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

استناندار خوزستان ادامه داد: بخشی از این پروژه‌های راه که در خصوص حمل و نقل بین شهری است و همچنین محور‌های ترانزیتی که استان را به مراکز کشور متصل می‌کند بخشی از قطعات آن تا دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و مابقی نیز تسریع می‌شود که با سرعت بیشتری کار به اتمام برسد.

این مقام مسئول گفت:: در زمینه‌های مربوط به توسعه صنایع و کشاورزی در این شهرستان‌ها تصمیماتی گرفته شد که بتوانیم پروژه‌های اشتغالزایی را در این شهرستان‌ها دنبال کنیم.

او ادامه داد: در مجموع مسائل و مشکلات شهرستان‌های  مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل احصا شد. بخشی از پروژه‌ها به زودی افتتاح خواهد شد و مابقی هم تسریع خواهد شد.

خلیلیان اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم در استان تکمیل پروژه فیبر نوری است که ان شاء الله تا پایان سال آینده آن را به اتمام خواهیم رساند.

استاند ار خوزستان گفت: همچنین در زمینه پوششی که باید از نظر شبکه موبایل در سطح شهرستان‌ها و روستا‌ها به ویژه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار داشته باشیم، پوشش نسل سوم و چهارم را در دستور کار داریم و بخش‌های مرتبط قرار شد کار را تسریع کنند و بخشی از آن را تا پایان سال به اتمام خواهیم رسید.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع مشکلات اشتغالزایی شهرستان ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: بارش باران طی شبانه روز گذشته در نقاط مختلف شهرستان باعث بروز سیل و تخریب بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی به ویژه در مناطق روستایی شده است.

یداله سلطانی افزود: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در استان و صدور هشدار سطح نارنجی همه نیرو‌های این شرکت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با تاکید بر آماده باش کلیه تیم‌های عملیاتی و پدافند غیر عامل در سطح شرکت، اضافه کرد: همچنین همه ماشین آلات و تجهیزات لجستیکی و مولد‌های برق اضطراری به حالت آماده به کار، قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای خوی اظهار داشت: بارش شدید و رگباری باران موجب وقوع سیل در شهرستان خوی شد و خساراتی به بار آورده که در روستای ولدیان خط انتقال آب چشمه آسیب دید و همچنین به بخشی از شبکه توزیع این روستا خسارت وارد شد و در روستا‌های خاکمردان و شیرین کندی نیز خسارتی به شبکه توزیع وارد کرد.

سلطانی افزود: تیم‌های عملیاتی در تمام نقاط و مناطق سیل زده مشغول رفع شکستگی‌ها و برقراری جریان آب هستند و خوشبختانه آب آشامیدنی تمام شهر‌ها و روستا‌های شهرستان برقرار است.

وی با اشاره به اینکه به زودی گزارش دقیق خسارت‌ها را اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: همه نیرو‌های خدماتی در آماده باش هستند و با تلاش نیرو‌های عملیاتی شرکت وضعیت آبرسانی در حالت عادی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن