Web Analytics Made Easy - Statcounter

به رغم مخالفت‌های مردمی و در پی فشارهای ریاض و امارات، رییس جمهور مستعفی یمن استاندار شبوه را عزل کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور دولت مستعفی یمن، طی حکمی "محمد صالح بن عدیو" را به اتهام "خیانت" برکنار و "محمد عبدلله العوالقی" را به عنوان استاندار جدید شبوه تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم پس از آن ادعاهایی مبنی بر نزدیکی بن عدیو، استاندار سابق شبوه با اخوان المسلمین و تحویل بعضی از مناطق این استان به انصارالله روبرو شد.

روز چهارشنبه یکی از مسئولان یمنی فاش کرد منصور هادی در راستای درخواست امارات به فشارهایی که از سوی ریاض برای برکناری استاندار شبوه از سمتش اعمال می‌شود، تن داده است.

این منبع اظهار کرد: منصور هادی پس از آن که ائتلاف عربی برکناری استاندار شبوه را شرط استمرار حمایت هوایی از نیروهای ارتش دولت مستعفی یمن در جبهه‌های استان مارب اعلام کرد، تسلیم فشارهای ریاض شد.

این اقدام هادی اعتراضات مردمی گسترده را به دنبال داشت و معترضان پایان مداخلات عربستان در امور یمن را خواستار شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یمن استاندار شبوه منصور هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت

مهاجم لهستانی سابق بایرن مونیخ می‌گوید رئال مادرید بازی‌هایی را می‌برد که باورتان نمی‌شود

طرفداری | مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد تقابل دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

در جریان دیداری از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم بهترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس را در مرحله یک چهارم‌نهایی حذف کردند و با انگیزه‌های فراوان خودشان را آماده این مسابقه می‌کنند. روبرت لواندوفسکی مهاجم پیشین بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد تقابل حساس این دو تیم صحبت کرده است.

بازی بسیار مهمی برای بایرن مونیخ در مقابل رئال مادرید بعد از یک فصل سخت است. به نظرم این مسابقه از آن دست بازی‌هایی است که هر دو تیم شانس یکسان و 50-50 دارند. هرگز نباید رئال مادرید را دست کم گرفت. آنها بازی‌هایی را می‌برند که باورت نمی‌شود، جایی که هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد. آنها هرگز نمرده‌اند. رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود. آنها در کل زمین به عنوان یک تیم عمل می‌کنند. گاهی اوقات فکر می‌کنی که به برد نزدیک هستی، اما درنهایت (مقابل آنها) نمی‌بری.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو