Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@05:16:20 GMT

آمار خطرناک عصبانیت پرسپولیس در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۹۳۸۱

آمار خطرناک عصبانیت پرسپولیس در لیگ برتر

بازیکنان پرسپولیس با رفتارهای عصبی خود در واکنش به تصمیمات داوران با کارتهای زرد جریمه می شوند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع مدعیان کسب جام قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم باقی ماند.

قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر که در هفته‌های ابتدایی فراز و نشیبی در کسب امتیاز داشت در حالی خود را به رتبه‌های بالای جدول کشاند که آماری خطرناک در گرفتن کارت زردهای غیر فنی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراضات متوالی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری باعث شده تا مهدی ترابی، حامد لک، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، محمد شریفی و سیدجلال حسینی اخطارهایی را دریافت کنند که تمام آنها در اعتراض به تصمیمات داور مسابقه بوده است.

شعاع عصبانیت سرخپوشان به مستطیل سبز خلاصه نمی‌شود چراکه کادر فنی این تیم نظیر یحیی گل محمدی و حمید مطهری نیز با رفتارهای خود در کنار زمین از داوران کارت زرد گرفتند تا آنها هم نشان بدهند هیجانات لحظه‌ای خود را کنترل نمی کنند.

اخطارهای غیر موجه پرسپولیس در حالی ثبت شده که باشگاه نیز هیچ واکنشی نسبت به آنها نداشته و بازیکنی را جریمه نمی‌کند. این در حالی است که قهرمان پنج دوره لیگ برتر می‌توانست با الگو برداری از سیستم انضباطی باشگاه‌های بزرگ جهان در این باره تصمیم‌گیری کرده و مشکل سرخپوشان را حل کند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی تعداد اخطارهای غیر فنی‌اش در پایان هفته نهم به عدد ۶ رسیده که در مجموع ۱۳ کارت زرد دریافت کرده‌اند. آماری که با آرامش بازیکنان خود می‌توانست کاهش قابل توجهی داشته باشد تا مدافع جام برای تکرار موفقیت خود از چاشنی آرامش هم استفاده کند.

تیمی که خشونت آن در تعداد خطاها کمتر از سایر مدعیان است اما تعداد اخطارهای ناشی از عصبانیت بازیکنان و مربیانش نشان از عدم توجه به شرایط روانی آنها در طول مسابقه دارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت تیم فوتبال پرسپولیس داوری لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال کارت زرد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟

به گزارش خبرآنلاین، از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900148

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود