Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ژوبین گفت: با حمایت از تیم های پایه و کمک به شکوفایی استعداد دختران ورزشکار تلاش می کنیم ضمن تشکیل تیم های پایه دختران، تیم والیبال شایسته ای را در لیگ های دسته یک و برتر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدیه ژوبین مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مدیره شرکت فرد تاکستان و باشگاه فرهنگی ورزشی ژوبین در گفتگو باخبرگزاری برنا در خصوص تیم داری گفت: مهمترین انگیزه ام ابتدا زنده نگهداشتن یاد مرحوم پدرم در استان و کشور  و سپس حمایت از ورزشکارانی بود که می توانستند افتخار آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی مطلع شدم دختران ورزشکار استان قزوین در رشته والیبال به دلیل نداشتن حامی مالی نمی توانند در مسابقات شرکت کنند و برخی هم برای محروم نماندن از این موقعیت به استانهای دیگر رفته اند و دچار مشکلاتی شده اند، تصمیم گرفتم در راستای مسئولیت اجتماعی وارد میدان شوم و مانند یک مادر از دختران ورزشکار حمایت کنم.

ژوبین تصریح کرد: وقتی دختران ورزشکار برای حفظ انگیزه های ورزشی خود حاضر می شوند سختی راه و دوری از خانواده را تحمل کنند تا برای استان افتخار کسب کنند چرا نباید در استان مورد حمایت قرار گیرند لذا با ورود به باشگاه داری تلاش کردم زمینه شکوفایی استعدادهای ورزشی را در استان قزوین مهیا کنم.

این حامی مالی بیان کرد: با مشورت خانم غفوری دبیر هیئت والیبال بانوان استان تصمیم گرفتم با تاسیس یک باشگاه ورزشی به صورت حرفه ای وارد کار شوم و با تشکیل تیم های پایه برای سالها به ورزشکاران بومی و محلی کمک کنم.

وی در خصوص هزینه های تیم داری گفت: به هرحال در شروع یک کار بزرگ هستیم و چشم اندازهای خوبی را ترسیم کرده ایم که باید بتدریج و در برنامه های میان مدت و بلند مدت به آن دست یابیم و برای این کار در سال اول حدود 1.5 تا  2 میلیارد تومان برای عقد قرارداد با بازیکنان، ورودی فدراسیون، تهیه لباس و وسایل  ورزشی،  شرکت در مسابقات، تامین پاداش در پیروزی ها پیش بینی کرده ایم که حتما بیشتر خواهد شد.

این حامی مالی تیم والیبال قزوین یادآورشد: البته نگاهم باشگاه داری دائمی است و کمک خواهیم کرد تا ورزشکاران وارد لیگ برتر شوند و در این مسیر هرگز رویکرد شعاری و تبلیغاتی نداریم و نمی خواهیم فقط یک سال موفق باشیم بلکه حضور مستمر در مسابقات ورزشی را هدف گذاری کرده ایم و تلاش می کنیم تیم های پایه والیبال دختران شکل بگیرد.

خانم ژوبین در پاسخ به این سوال که بومی بودن تیم آیا موجب عقب ماندن از جدول مسابقات و یا احتمالا سقوط نخواهد شد گفت: این که تیم بومی است خوب مزیت هایی دارد ولی کار سخت است و شما باید با تیم های قدرتمند با بازیکنان بومی رقابت کنید اما کادر فنی و من به توان همین بازیکنان با انگیزه باور داریم و تلاش می کنیم تیم را در لیگ حفظ کرده و برای تقویت آن و حضور در رقابت های بالاتر هم آماده کنیم.

وی بیان کرد: این تیم حتما در لیگ می ماند اما حتی اگر بیفتد باز هم تیم را حفظ خواهیم کرد تا ورزش دختران تعطیل نشود چون اهداف مهمی را پیاده خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ژوبین یادآورشد: از اعضای تیم خواسته ایم همه تلاش خود را بکار گیرند تا نماینده شایسته ای برای استان قزوین باشند و نام قزوین را در والیبال بانوان زنده کرده و با تجربه ای که در سالهای اول کسب می کنند خود را برای لیگ برتر آماده کنند و بدانند ما حامی جدی آنها خواهیم بود تا ورزش بانوان تقویت شود.

ژوبین اظهارداشت: بعنوان یک شهروند و تولیدکننده و کارآفرین کمک خواهم کرد تا دختران والیبالیست استان قزوین حتما در میادین ملی و بین المللی هم بدرخشند و در این راه از مسئولان ورزش استان قزوین هم انتظار حمایت و مساعدت داریم.

وی از رونمایی لباس این تیم هم خبرداد و افزود: با حضور مسئولان ورزش استان از این لباس رونمایی شد و ورزشکاران از این پس با این لباس وارد میادین ورزشی خواهند شد.

ژوبین از همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیر هیئت والیبال در ایجاد بستر حضور حامیان مالی و تیم داری هم تشکر و قدردانی کرد.

تیم والیبال بانوان ژوبین به عنوان نماینده استان قزوین در مسابقات لیگ دسته یک باشگاههای کشور که از امروز در شیراز برگزار می شود عازم این رقابتها شده است.

تیم والیبال ژوبین قزوین در گروه« ب» با تیم های سورن فارس، اوج درگز، پاس گلستان و شهریاران باغ بهاران هم گروه است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هیئت مدیره استان قزوین والیبال خانواده لیگ برتر جدول رقابت شهروند مدیرکل ورزش و جوانان تیم والیبال دختران قزوین دختران ورزشکار تیم های پایه تیم والیبال استان قزوین تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است