Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح یکشنبه در گفتگویی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها وبا اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار پر افتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و هم رزمانش و اولین سالگرد ارتحال دانشمند متفکر علامه مصباح یزدی (ره) و گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی ماه، اظهار داشت: بارها رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص سیاست‌های کلی جمعیت رهنمودهایی داشتند و این مسئله یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مهم پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت‌های اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به ارتقا، پویایی و بالندگی نظام اسلامی در گرو جوانی جمعیت و افزایش آن است، افزود: جوانی و افزایش جمعیت یکی از ظرفیت‌های مهم و فرصت ارزنده‌ای برای هر جامعه‌ای خواهد بود و این ظرفیت موجب رشد و توسعه و پویایی برای جامعه اسلامی خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و آثار و برکات آن در بخش‌های مختلف کشور، تصریح کرد: شرایط بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و رشد جمعیت حتی با وجود سیاست‌های کنترل جمعیت در دهه شصت و هفتاد امروز جامعه اسلامی را با ظرفیت‌های مهم جوانان در بخش‌های مختلف کشور مواجه کرده است و پیشرفت‌های امروز کشور محصول اتکاء به جوانان و نخبگان و دانشمندان کشور است.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به ایام شهادت سردار پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و هم رزمانش، تاکید کرد: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) وگفتمان انقلاب اسلامی بود و امروز علیرغم وجود برخی مشکلات و معضلات، جامعه اسلامی نیازمند نسل سلیمانی هاست و سیره و منش این شهید والامقام باید برای جوانان و نوجوانان کشور تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت مقوله جمعیت در اقتدار، امنیت ملی و پیشرفت و توسعه کشور، خاطر نشان کرد: رفع موانع ازدواج جوانان، تسهیل و ترویج در سیاست‌های کلی تشکیل خانواده و افزایش فرزند و کاهش سن ازدواج و برنامه ریزی برای حمایت از زوج‌های جوان و توانمند سازی آن در بخش‌های هزینه‌ای زندگی و تربیت نسل می‌تواند به افزایش جمعیت و تولید نسل بسیار مؤثر باشد و نهادها و دستگاه‌های فرهنگی باید در این بخش برنامه ریزی داشته باشند.

کد خبر 5384246

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران افزایش جمعیت ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان آتش سوزی قاسم سلیمانی واکسن کرونا سانحه تصادف شب یلدا تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بهایی؛ عارف زمان شناس، شیخ بهایی ومعماری جلوه های ناب ایرانی –اسلامی، شیخ بهایی؛ عالم گفت‌وگو محور، و شیخ بهایی و زبان فارسی محورهای وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز» است.

«شیخ حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «دکتر عزیز بابایی» امام جمعه اهل سنت صادقیه، «دکتر محمدعلی آذرشب» مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «دلال عباس» استاد دانشگاه لبنان، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار رأس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده و به صورت مستقیم از طریق لینک live.taqrib.ir پخش می‌شود.


 

دیگر خبرها

  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد