Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در ۹ ماه گذشته پنج هزار و ۴۸۱ پرونده در شعب تعزیراتی استان مختومه شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۱.۸۷ درصد افزایش دارد.

او گفت: در این مدت ۲ هزار و ۵۶ پرونده در بخش کالا و خدمات وارد و ۲ هزار و ۵۷ پرونده مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن پور گفت: ۱۰۰ درصد پرونده‌های وارده مختومه شده است و در این حوزه متخلفان به پرداخت بیش از ۷۵ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز امسال ۲ هزار و ۶۵۳ پرونده وارد و ۲ هزار و ۶۷۱ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان مختومه شده که متهمان به پرداخت ۲ هزار و ۱۲۹ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال محکوم شده اند.

او گفت: در حوزه  بخش بهداشت، دارو و درمان از ابتدای سال تاکنون ۷۵۰ پرونده تخلف وارد و ۷۵۳ پرونده نیز مختومه شده و متهمان به پرداخت ۶ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال محکوم شده اند.

حسن پور گفت: درج نکردن قیمت، گرانفروشی و ارائه نشدن فاکتور خرید به ترتیب بیشترین فراوانی پرونده‌ها در بخش کالا و خدمات را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز به ترتیب حمل کالا‌هایی که موضوع قاچاق قرار می‌گیرد، ورود یا خروج کالا از مسیر غیرمجاز و نگهداری کالای قاچاق بیشترین فراوانی را داشته است.

او گفت: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت نکردن بهداشت محیطی و عرضه و تحویل کالای غیربهداشتی بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده است.

حسن‌پور گفت: در ۹ ماه گذشته هزار و ۵۷۳ مورد بازرسی توسط ۵۷۰ اکیپ در سطح استان انجام شده است و در این مدت ۲۶۸ واحد دارای تخلف شناسایی شد و به ۵۴۴ واحد نیز تذکر داده شده است.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق کالا بهداشت و درمان تعزیرات حکومتی مختومه شده ۲ هزار حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی