Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون تکواندو، مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی تکواندو زنان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲، روز گذشته (شنبه – چهارم دی) با حضور ۴۶ هوگوپوش در خانه تکواندو برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور نفرات اول و دوم مسابقات آزاد کشوری و منتخبین کادر فنی، دارندگان مدال طلا و نقره مسابقات جام فجر سال ۱۴۰۰، دارندگان مدال طلا و نقره مسابقات آزاد آسیا سال ۱۴۰۰، مدال‌آوران مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۱، مدال‌آوران تورنمنت‌های بین‌المللی دارای درجه‌بندی در سال ۱۳۹۹ و منتخبین حاضر در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات آزاد جهانی عربستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی سازمان تیم‌های ملی اسامی نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی تکواندو زنان به شرح زیر اعلام شده است:

نگار اسماعیلی (اصفهان)، سعیده نصیری (سمنان)، معصومه رنجبر (تهران)، مبینا نعمت‌زاده (تهران)، غزل سلطانی (سمنان)، زهرا وطن دوست (مازندران)، ناهید کیانی (تهران)، حدیثه اماره (قزوین)، نسترن ولی‌زاده (البرز)، فاطمه جعفری (قزوین)، زهرا شیدایی (مازندران)، نرگس میرنوراللهی (البرز)، تینا مدانلو (مازندران)، کوثر اساسه (کرمانشاه)، یاسمن محمدی (اصفهان)، عالمه پوشیان جویباری (مازندران)، کیمیا همتی (البرز)، مهسا کیادلیری (مازندران)، ملیکا میرحسینی (تهران)، فاطمه شفیع‌پور (البرز)، زینب اسماعیلی (البرز)، زینب اسدی (همدان) و زهرا کیان (البرز).

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی است؛ اعظم درستی و راضیه آقاجانپور مربیگری تیم را برعهده دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرو کمرانی فدراسیون تکواندو مهرو کمرانی ناهید کیانی اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد