Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباس صفدری رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف، از میان واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و میانجی گری دعوت به همکاری کرده است، گفت: فرصت جدید ثبت نام این دعوت به همکاری تا ۷ دی ماه جهت علاقمندان فراهم گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به مجموعه مقررات، آیین نامه‌ها و اسناد بالادستی بخصوص مفاد فصل سوم سند تحول قضائی و آئین نامه میانجی گری در امور کیفری از میان واجدین شرائط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری دعوت به همکاری کرده است، گفت: فرآیند ثبت نام این همکاری تا ۷ دیماه ادامه خواهد داشت.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به روش‌های جذب گفت: جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می‌شود و مجموع ظرفیت‌های در نظر گرفته شده برای ۳ حوزه در ۲۶ شهرستان استان سیستان و بلوچستان بیش از ۱۰۰۰ نفرمی باشد.

صفدری در ادامه افزود: در روش آزمونی ۳ نوع آزمون برای جذب برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند در یکی از سه حوزه داوری- داوری تخصصی خانواده و میانجی گری در آزمون ثبت نام نمایند.

وی تاکید کرد: داوطلبان با داشتن حداقل مدرک سطح ۲ حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مرتبط از جمله حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) می‌توانند برای ثبت نام در آزمون‌های داوری عمومی اقدام و دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته‌های روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) و دارندگان مدرک حداقل سطح ۲ حوزه صرفاً مجاز به شرکت در آزمون‌های میانجی گری و داوری تخصصی خانواده می‌باشند.

صفدری شرط پذیرش در آزمون کتبی را کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون عنوان کرد و گفت: حداکثر ۲ برابر جذب جهت بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به نحوه جذب غیر آزمونی تاکید کرد: برخی از داوطلبان، بدون آزمون و براساس شرائط خاصی که در دفترچه راهنمای ثبت نام به تفصیل شرح داده شده است می‌توانند نسبت به ثبت نام غیر آزمونی اقدام و مدارک مورد نیاز را بارگزاری کند.

وی ادامه داد: در روش جذب بدون آزمون، سوابق تحصیلی، سوابق شغلی و حرفه‌ای و تطبیق شرائط (ویژه مؤسسات داوری موجود) مورد بررسی قرار می‌گیرد که این فرآیند توسط مرکز توسعه حل اختلاف انجام میگیرد و پس از انجام محاسبات و امتیازات در نظر گرفته شده، در صورت داشتن شرائط احراز افراد جهت مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir ضمن مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام در بخش‌های آزمونی و غیرآزمون اقدام نمایند.

وی گفت: هیئت علمی دانشگاه‌ها در رشته‌هایی که در سطور بالاتر عنوان شده‌اند، وکلای دادگستری، قضات بازنشسته، برخی اعضای شورا‌ها و دبیران شورا‌های حل اختلاف و نیز، کسانی که کلینیک‌های روانشناسی، مؤسسات داوری خصوصی ثبت شده (در حوزه‌های تخصصی میانجی‌گری و داوری خانواده) بدون آزمون پروانه داوری دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای حل اختلاف جهاد دانشگاهی فقه و مبانی حقوق اسلامی مرکز توسعه حل اختلاف سیستان و بلوچستان دعوت به همکاری میانجی گری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • به اندازه یک استخر هم از اقیانوس فرصت‌ها در آفریقا استفاده نکرده‌ایم
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان