Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سردار محمد باقرزاده پیش از ظهر امروز در مراسم چهلم شهیده فاطمه اسدی که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد اظهار کرد: انسان و جامعه همواره نیازمند دو دستاورد، یکی ذکر و دیگری علم است.

وی گفت: علم برای رهایی از جهل و ذکر برای رهایی از غفلت است و شهیدان فرصت‌سازانی هستند که کمک می‌کنند که ما هم به علم برسیم و از غفلت رهایی پیدا کنیم و به ذکر برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید که یاد شهیدان باید با تفکر و تدبر باشد گفت: ذکری که ما را باید به یک تدبر رهنمون سازد.

وی اضافه کرد: معمولا ما تدبر را مترادف با تفکر می‌دانیم ولی تدبر یک معنای جامع‌تری دارد وقتی می‌گویند در قران تدبر کنید نوعا تصور می‌شود که یک تفکر است تفکر به علاوه تطبیق تدبر می شود.

وی افزود: فرقی نمی.کند دمکرات و داعش باشد این اصحاب اخدود هستند خدا انها را لعنت می‌کند و ایستادگی در برابر انان عزت و سربلندی است.

وی با بیان اینکه ما باید وضع خود را با فاطمه اسدی تطبیق بدهیم اگر جای ایشان بودیم چکار می‌کردیم گفت: در اوایل انقلاب در حالی که همه ملت ایران در شادی بودند ضدانقلاب اجازه ندادند مردم کرد شیرینی و حلاوت این پیروزی را بچشند و این بزرگترین ظلم به مردم کردستان بود.

وی اضافه کرد: هنوز پایه‌های انقلاب مستحکم نشده بود و ارکان حکومت شکل نگرفته بود که عده‌ای سهم‌خواهی می‌کردند و با گفتمان خشونت دنبال تحمیل خواسته‌های خود بودند که باید این تاریخ را دوباره بخوانیم و عبرت بگیریم.

سردار باقرزاده با بیان اینکه مجلس شهید مجلس ذکر، تدبر و غفلت‌شکنی است، گفت: در کنار مظلومیت شهیده اسدی مظلومیت دیگری وجود دارد که آن بسیجی مظلومی است که در دفاع از این بانوی کرد او را شهید کرده بودند.

وی اضافه کرد: امروز مدعیان حقوق بشر با وجود اینکه عمق ظلم به این شهیده و خانواده‌اش را دیدند آن را بایکوت رسانه‌ای هم کردند.

وی گفت: اینها معتقد بودند که راه راست را ما می‌دانیم و همه باید به ما اقتدا کنند اینها دنبال تحمیل عقاید خود بودند و چون مردم ایران مسلمان هستند دست رد به سینه دشمنان زدند.

وی اضافه کرد: راهبرد اصلی ضدانقلابی که عنوان مدافع خلق کرد را یدک می‌کشید، خشونت بود حال این خشونت گاه لفظی و گاهی فیزیکی صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: ارعاب و ترور راهبرد ضدانقلاب است، اینها به دلیل اینکه در فرهنگ طاغوت استحاله شده بودند سطحی‌نگر بودند و دنبال تحمیل عقاید خود به مردم بودند.

وی افزود: کردستان در اوایل انقلاب به یک ویترین از خشونت‌ها و ناامنی‌ها تبدیل شده بود و مردم بدترین روزها را تجربه کردند.

وی اضافه کرد: حوادث جنگ اجازه نداد تا آنچه در کردستان اتفاق افتاد را کالبدشکافی کنیم اما صدا و سیما باید به ابعاد جنایات ضدانقلاب در اوایل انقلاب بپردازد.

وی گفت: ترور و خشونت تنها گفتمان حزب دمکرات است و گرنه فاطمه اسدی چه گناهی کرده بود و این سوال باید برای همیشه در عمود تاریخ در ذهن نسل‌های انقلاب باشد که به چه گناهی این بانو را به شهادت رساندند.

وی اضافه کرد: مردم کردستان در طول تاریخ همواره ایثارگران مدافع ارزش‌های انقلاب بوده و در عرصه حاضر بوده‌اند.

وی گفت: شهیده فاطمه اسدی تیر خلاص را به ضدانقلاب زد، این زنی که در مقابل دشمن سرخم نکرد و عزیز شد و چهره واقعی دمکرات و مدعیان مدافع کرد را به جهان نشان داد و مصطفی هجری و دمکرات را با خاک یکسان کرد.

وی در بخش پایانی سخنانش از تفحص پیکر شهید دیگری از سقز خبر داد که هویت آن( توفیق احمدی) مشخص شد و با تدبیر و برنامه‌ریزی فرمانده سپاه کردستان، پیکر این شهید در سنندج و سقز تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش فارس، پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی هجدهم آبان سال جاری با تلاش گروه تفحص مفقودین کردستان در کوه‌های چهل چشمه دیواندره تفحص شد و پس از تشییع در مشهد مقدس، تهران، قم و کرمانشاه، به زادگاهش سنندج بازگشت و در جوار بارگاه امام‌زاده هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع) به خاک سپرده ‌شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید حزب دمکرات کردستان مجلس شهیده فاطمه اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد