Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا قائدامینی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی بازرسی‌های انجام شده ۲ هزار و ۷۶۲ مورد تخلف از اصناف استان کشف و ۲ هزار و ۴۰۱ پرونده تشکیل شد که ارزش تخلفات کشف شده از اصناف استان ۲۵۳ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال اعلام شد و درج نکردن قیمت با ۶۸۹ مورد بیشترین تخلف کشف شده در استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدامینی ادامه داد: همچنین در ۹ ماهه امسال، تخلف گرانفروشی ۴۶۰ مورد، کم‌فروشی ۹۳ مورد، تقلب ۵۵ مورد، صادر نکردن فاکتور ۴۸ مورد، رعایت نکردن بهداشت ۳۳۸ مورد، عرضه خارج از شبکه ۱۲۲ مورد، اختفا و احتکار ۳۰ مورد و سایر تخلفات ۷۷۳ مورد گزارش شده است.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشدید نظارت‌ها در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خاطرنشان کرد: در مدت ۹ ماهه سال گذشته ۴۳ هزار و ۶۴۱ مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده که بر اساس آن یک هزار و ۸۰۷ پرونده با شناسایی ۲ هزار و ۹۹ مورد تخلف تشکیل شده بود.

قائدامینی، تعداد بازرسان این سازمان را ۳۵ نفر اعلام کرد و گفت: در دوران شیوع کرونا و نظارت بر محدودیت‌های هوشمند فعالیت بازرسان سنگین‌تر شد و طی چند شیف در شبانه‌روز از بازار و اصناف بازرسی شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای۴۳ هزار و ۵۹۰ واحد صنفی است که از این تعداد هشت هزار و ۲۷۸ واحد صنفی تولیدی، ۲۳ هزار و ۳۴۰ واحد صنفی توزیعی، هفت هزار و ۳۶۱ واحد صنفی خدمات فنی و چهار هزار و ۶۱۱ واحد صنفی خدماتی هستند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری اصناف وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری اصناف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۴۲ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰ تشکل شامل ۱۹۰ تشکل کارگری و ۳۰ تشکل کارفرمایی فعال و ۲۲ تشکل دیگر غیرفعال است.

وی تاکید کرد: تمامی کارفرمایان موظفند از اول فروردین‌ماه امسال ماهانه پنج میلیون ریال به‌عنوان حق تاهل کارگران در راستای قانون جوانی جمعیت محاسبه و پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

مولوی اضافه کرد: پارسال هفت هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری با هدف رعایت ایمنی در محیط کار و پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران استان انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۴۵ دوره آموزشی برای دو هزار و ۳۵۲ کارگر و کارفرما در چهارمحال و بختیاری برابر افزون‌بر ۲۰ هزار نفرساعت برگزار و همچنین دو هزار و ۴۸۰ فقره مشکل بین کارگران و کارفرمایان این استان در هیئت‌های حل‌اختلاف رفع شد.

مولوی گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هزار کارگر در این استان بیمه هستند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در سه هزار و ۲۷۶ تعاونی این استان عضویت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان