Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:13:54 GMT

۸۳ زندانی جرائم غیر عمد خراسان جنوبی آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۱۳۲۶

۸۳ زندانی جرائم غیر عمد خراسان جنوبی آزاد شدند

گروه استان‌ها- مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی از آزادی ۸۳ زندانی جرائم غیر عمد در ۹ ماهه امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، غلامرضا حسین پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 9 ماهه سالجاری 83 زندانی با بدهی بیش از 406 میلیارد و 65 میلیون و 962 هزار ریال توسط ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی افزود: این افراد شامل 36 زندانی بدهی مالی، 42 نفر مهریه و 4 نفر نفقه و 1 نفر دیه بوده است.

حسین پور بیان کرد: 37 نفر از زندان بیرجند، 10 نفر فردوس، 9 نفر طبس، 21 نفر از زندان قاین و 6 نفر هم از زندان نهبندان آزاد شدند.

14 زندانی غیر عمد در استان البرز آزاد شدند63 زندانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان گیلان آزاد می‌شونداز ابتدای سال 142 زندانی جرائم غیرعمد در یزد آزاد شدند

وی با بیان اینکه بیش از 25 میلیارد و 918 میلیون و 917 هزار ریال از کل بدهی را شاکیان گذشت کردند افزود: مبلغ 12 میلیارد 607  میلیون ریال توسط ستاد دیه استان، بیش از 11 میلیارد و 817 میلیون ریال توسط ستاد دیه کشور، مبلغ 4 میلیارد و 702 میلیون ریال نقدینگی محکومان، بیش از 257 میلیارد و 241 میلیون ریال از طریق اعسار و همچنین با پرداخت مبلغ 9 میلیارد و 540  میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه، این افراد از زندان‌های استان آزاد شدند.گ

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی ادامه داد: هم اکنون 71 زندانی جرائم غیرعمد شامل 33 نفر بدهی مالی، 35 نفر مهریه و 2 نفر نفقه و یک نفر دیه در زندان‌های استان هستند و خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب‌های (بانک ملی:   0106341975006 ، شماره کارت: 6037991899909398) و یا با مراجعه حضوری به ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اقدام کنند.

انتهای پیام/ 254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندانی جرائم غیر خراسان جنوبی میلیون ریال آزاد شدند ستاد دیه غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر

بابک نونهال در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و به پاس گرامیداشت یوم شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) و با تلاش عوامل زندان، گروه هسته جهادی بخشایش و خیرین مشگین شهری دو زندانی که چهار سال پیش در دو حادثه متفاوت باعث قتل دو نفر شده بودند با گذشت اولیاء دم از پای چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از اولیای دم در فرهنگ سازی صلح و سازش خاطرنشان کرد: کلیه افراد مرتبط با این پرونده اعم از اولیا دم یا وساطت کنندگان در گذشت اثبات کردند که با توسل به ائمه اطهار علیه السلام می‌توان از بالاترین حق خود که همان حق قصاص بود گذشت نمود.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با احتساب این پرونده در 6 ماهه گذشته تاکنون چهار مورد گذشت از قصاص نفس در این شهرستان اتفاق افتاده است.

نونهال از شهروندان، افراد صاحب نفوذ و صلح یاران خواست؛ در سنت حسنه اصلاح ذات البین همیار و مددکار دستگاه قضایی در رفع خصومت‌ها باشند.

کد خبر 6097573

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد