Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  پیاده روها  یکی از اصلی ترین و امن ترین شبکه معابر شهری و محلی برای شهروندان است.  مدتی است پست برق در منطقه ۷ شهر تهران در پیاده رو نصب شده است و تردد عابران پیاده به ویژه معلولان را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است و آن‌ها مجبورند با توجه به عرض کم پیاده رو و سد معبر این پست برق از خیابان تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

 

متن پیام شهروند خبرنگار

پست‌های برق (شالترهای) موجود در پیاده‌روها، که بدون بررسی لازم نصب شدند، بدون توجه به عرض کم پیاده‌راه‌ها و بدون در نظر گرفتن تردد افراد معلول ساکن در خیابان سپاه منطقه ۷ تهران استقرار یافتند، مشکلاتی را در تردد آن‌ها ایجاد کرده است. زیرا معلولینی که قصد تردد از پیاده‌راه به جهت حفظ ایمنی خود را دارند، باید از عرض سواره راه تردد کرده و به جهت تردد عبور پی در پی خودروها، بسیار خطرناک است. لطفا پست برق مزاحم از پیاده‌راه جمع‌آوری شود تا بیش از این، مانع تردد معلولان نشود.

بیشتر بخوانید: 

گلایه شهروندان شناط از جایگاه نامناسب ساختمان پست برق + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیر اداره برق تردد معلولان مشکلات مردم پست برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان