Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون اسکواش با هدف انجام برنامه‌های مشترک با سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج ورزشکاران در کمیته ملی المپیک تفاهم نامه همکاری امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون  اسکواش در مورد امضای  تفاهم نامه با سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج ورزشکاران اظهار داشت: تصمیم ما این بود  که با بزرگ‌ترین نهاد مردمی با هدف ایجاد همکاری‌های مشترک به منظور اشاعه اخلاق و فرهنگ اسلامی با گسترش ورزش‌های زیرمجموعه فدراسیون بتوانیم گامی در تحقق وظیفه دوستداران انقلاب اسلامی  برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت ما میدانی و عملیاتی است و صرفا به مقوله تفاهم نامه‌ها نگاهی تشریفاتی نداریم.

سردار میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران  نیز گفت: این فدراسیون در توسعه و گسترش اسکواش، مستعدین را در سراسر کشور کشف می‌کند. پیشنهاد ما این است که نمایندگانی از سه طرف، موضوع تفاهم نامه را بصورت  فصلی دنبال و ارائه کنند.

مالزی اسکواش‌بازان رژیم صهیونیستی را به مسابقات جهانی راه نداد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکواش اسکواش سازمان بسیج ورزشکاران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل