Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در دو حادثه اخیر رخ داده در تبریز از همه امکانات همچون زنده‌یاب و ... استفاده شده و اقدامات اولیه لازم جهت ایمنی محل را انجام داده بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در دو حادثه اخیر رخ داده در تبریز از همه امکانات همچون زنده‌یاب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استفاده شده و اقدامات اولیه لازم جهت ایمنی محل را انجام داده بودیم.

به گزارش شهریار، علیرضا زبردست در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد:در حادثه ریزش ساختمان، پنج ایستگاه آتش نشانی مستقیما وارد عمل شدند و نیروهای ۲۳ ایستگاه دیگر نیز به کمک آمدند.

زبردست زمان تقریبی رسیدن به محل این حادثه را ۷ دقیقه اعلام کرد و افزود: با اعلام بحران استانداری، همه اکیپ‌های امدادی، هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس و عوامل سپاه برای ایجاد نظم در محل حضور یافتند که این موضوع کار ما را تسهیل کرد.  

او ادامه داد: آواربرداری به صورت دستی و مکانیزه انجام گرفت. مدت زمان شروع و اتمام عملیات ۱۱ ساعت و ۵۹ دقیقه اعلام شد.  

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:علت این حادثه در دست بررسی است و از دادستان تبریز درخواست کرده‌ایم از طریق کالبدشکافی و بررسی‌های لازم، علت حادثه را اعلام کنند.  

زبردست همچنین یادآور شد: حادثه دوم نیز در منطقه حکم‌آباد تبریز و در اثر بی احتیاطی یک همشهری با استفاده از رابط گازی، انفجار رخ داده و سه ساختمان تخریب کامل شد و بسیاری از ساختمان‌ها خسارت دید.

او افزود:در این حادثه نیز ۳ ایستگاه عملیاتی وارد عمل شدند و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.  

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری شورای اسلامی شهر آتش نشانی تبریز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت