Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا یگان‌های خدماتی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول و ادارات خدمات رسان و عملیاتی این شهرستان نظیر هلال احمر، شرکت گاز، آتش نشانی، شرکت توزیع برق و اورژانس در این نمایشگاه حضور داشتند.

تیپ ۲۹۲ زرهی و دستگاه های اجرایی دزفول ادوات رزمی، حمام صحرایی، پخت نان سیار، درمانگاه سیار، اتوبوس آمبولانس و سایر ادوات مورد نیاز در زمان بحران را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برپایی این نمایشگاه را توجه مردم به اهمیت پدافند غیرعامل دانست و گفت: این نمایشگاه به مناسبت روز مدیریت بحران برپا شده است.

سرهنگ ابراهیم دلسوزی افزود: نمایشگاه پدافند غیرعامل در راستای آشنایی مردم و مسئولان شهری با ظرفیت‌های ارتش برای مقابله با بحران‌ها و نشان دادن توانمندی‌های یگان‌های خدماتی نیروی زمینی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان شهری برپا شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه پدافند غیرعامل با همکاری همه ادارات خدمات رسان دزفول شامل اداره برق، گاز، آتش نشانی و مدیریت بحران شهرستان دزفول برپا شده است تا با توانایی‌های یکدیگر آشنا شوند.
فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول با بیان اینکه این هماهنگی‌ها باعث سریعتر انجام شدن امور در مواقع بحرانی می‌شود، گفت: روز گذشته نیز رزمایش جنگ نوین و پدافند غیرعامل در تیپ ۲۹۲ زرهی برگزار و نحوه پاکسازی عوامل میکروبی، هسته‌ای و شیمیایی تمرین شد.

ستون مردم یاری تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در این نمایشگاه به صورت رژه خودرویی از مقابل جایگاه عبور و به سمت یکی از روستاهای دزفول برای ارائه خدماتی نظیر توزیع آب آشامیدنی و دارو عزیمت کردند.

تانک تی ۷۲ اس نیز در این نمایشگاه اقدام به اجرای یک عملیات برای کور کردن دید دشمن فرضی کرد.

به گزارش ایرنا تیپ ۲۹۲ زرهی سرلشکر شهید آزادی( تیپ ۲ زرهی) از جمله یگان‌های نظامی مستقر در شهرستان دزفول در کنار دیگر یگان‌های نیروهای مسلح و بسیج در طول هشت سال حماسه و ایثار در عملیات‌های مختلف حضوری مقتدرانه داشت.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دزفول پدافند غیر عامل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دزفول خوزستان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین گفت اوکراین به دلیل کمبود مهمات با وضعیت دشواری در میدان نبرد روبروست.

«الکساندر سیرسکی» فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین روز شنبه اعلام کرد که وضعیت نیروهای اوکراینی در میدان نبرد رو به وخامت است.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین تاکید کرد که اعضای ائتلاف ناتو را از وضعیت دشوار عملیاتی و راهبردی اوکراین در میدان نبرد مطلع کرده است.

سیرسکی افزود که ارتش اوکراین اکنون به راکت، مهمات و تجهیزات نظامی غرب برای نبرد با روسیه نیاز دارد.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین روز شنبه در اظهاراتی تصدیق کرد که نظامیان ارتش اوکراین باوضعیت دشواری در خط مقدم نبرد مواجه هستند.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین در پیامی در شبکه تلگرامی خود نوشت: وضعیت در منطقه ای که نیروهای اوکراینی در آنجا مشغول عملیات هستند، همچنان دشوار است.

سیرسکی تاکید کرد که نیروهای نظامی روسیه در این مناطق از ظرفیت نیروی هوایی خود و همچنین برتری موشکی و مهمات توپخانه ای خود بهره می برند.

کد خبر 6090287

دیگر خبرها

  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر