Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: این سامانه بارشی که وزش بادهای شدید لحظه ای را نیز به همراه دارد، از صبح دوشنبه ۶ دیماه بخش هایی از مناطق جنوبی استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش ایسنا- به نقل روابط عمومی هواشناسی استان، علی ملاشاهی اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی، این سامانه مناطق جنوبی استان شامل زرآباد، کنارک، چابهار، دشتیاری، راسک، سرباز، قصرقند، نیکشهر، جنوب سراوان، سیب و سوران، مهرستان، فنوج و ایرانشهر را تا اواخر روز دوشنبه، ششم دیماه در بر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بارش پراکنده باران به همراه رگبار و رعد و برق و وزش بادهای شدید لحظه ای را از جمله پدیده های غالب این سامانه توصیف کرد.

ملاشاهی افزود: هموطنان و صیادان گرامی با توجه به پرآب شدن موقتی مسیل ها و رودخانه های فصلی، احتمال آبگرفتگی معابر و مواج شدن دریا، از قرارگیری در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری کنند.همچنین از رفتن به ارتفاعات بپرهیزند و قایق های کوچک و تفریحی نیز در تردد احتیاط ورزند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران از صبح امروز اهواز و سایر شهرهای استان را فرا گرفت.

در این بارش که همراه با  رعد و برق و باد می باشد، موجب لطیف‌تر شدن هوای شهرهای استان  شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:این بار‌ش‌ها تا اوخر روز سه شنبه در استان فعال است. 

 محمد سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی موجب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان می شود و بیشترین حجم بارندگی‌ها بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیّت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • بارش باران در خوزستان
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل