Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز یکشنبه در نشست مشترک کارگروه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گیلان با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم اظهار داشت: امروز سردار سلیمانی نه تنها چهره ای ملی، بلکه چهره ای بین‌المللی و نماد مقاومت جهان اسلام است.

وی شهادت سردار سلیمانی را در اوج تحریم های دشمنان علیه کشور و مقاومت ایران اسلامی ظلم آشکار و رفتار جنایتکارانه و تروریستی آمریکا دانست و افزود: پس از شهادت این سرباز انقلابی جهانیان به حقانیت اسلام در ایران پی بردند و پیام بیداری اسلامی بیش از پیش در دنیا انتشار یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان  میرزاکوچک جنگلی را نیز اسطوره گیلان در مقاومت خواند و گفت: مطالعات تاریخی برای معرفی ایشان به خوبی صورت نگرفته بنابراین باید با استخراج مطالب صحیح از نوشتارهای موجود ، در خصوص میرزای جنگلی به تمامی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان گام های جدی برداشت.

عباسی با بیان اینکه گیلان در همه ادوار تاریخ همواره در بحث مقاومت و نبرد علیه باطل پیشگام بوده و دنباله رو اندیشه ناب تشیع بوده است ، افزود: شهید انصاری ، تنها استاندار شهید کشور الگویی راستین مدیریت در طراز انقلاب است که باید از باورها و ارزش های این افراد درس گرفت و در جهت حفظ و معرفی آن تلاش کرد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیازمند تولید محتوا در همه بسترها از جمله فضای مجازی خواند و با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهندسی فرهنگی، گفت: تولیدات در این بخش باید متناسب با نیاز جامعه و با مشارکت همه دستگاه های اجرایی باشد.

استاندار گیلان با تاکید بر انکه  وضعیت بودجه در سال آینده بهتر می شود ،خاطرنشان کرد: بودجه ۱۴۰۱ متفاوت از بودجه ۱۴۰۰ است و اعتبار لازم برای امور فرهنگی نیز فزایش پیدا می‌کند، اما آنچه که اهمیت دارد، این است که نباید همه اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها را به مساله بودجه گره زد.

عباسی همچنین با اشاره به تشییع شهدای گمنام در چندنقطه از گیلان همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی ، بر لزوم همکاری تمامی نهادها برای اجرای هرچه بهتر مراسم تاکید کرد.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان دفاع مقدس گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان دفاع مقدس رشت استانداری گیلان دفاع مقدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قرارداد های شرکتی و کوتاه مدت
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد