Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@07:13:35 GMT

پیشرفت ۶۷ درصدی پروژه سبزه‌میدان زنجان

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۲۳۷۶

پیشرفت ۶۷ درصدی پروژه سبزه‌میدان زنجان

ایسنا/زنجان مدیر پروزه سبزه‌میدان زنجان، از پیشرفت ۶۷ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: امور عمرانی با سرعت در حال پیگیری است.

مصطفی احمدصفا ظهر امروز (۵ دی‌ماه) در بازدید خبرنگاران از طرح‌های عمران شهری زنجان، اظهار کرد: پروژه سبزه‌میدان از طرح‌هایی است که طی ادوار مختلف کارهایی برای آن صورت گرفته است ولی به‌طور جدی و با طرح جدید از سال ۹۸ کار شروع شد؛ البته در ابتدا با چالش‌هایی مواجه بودیم که به مرور زمان با همراهی ارگان‌های مختلف مشکلات تا حدودی برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در چهار ماهه گذشته روند کار تسریع شده و امیدواریم بتوانیم باقی مانده کار را در اسرع وقت به اتمام برسانیم؛ هرچند در این مسیر نیاز به همراهی داریم تا مشکلات مرتفع شود. پیشرفت فیزیکی فعلی پروژه نیز ۶۷ درصد است.

این مسئول با بیان اینکه پروژه سبزه‌میدان جزو طرح‌های خاص در کشور به‌شمار می‌آید، گفت: با توجه به گستردگی کار در ۶.۶ هکتار از اراضی واقع در مرکز شهر و نیز حجم کار جزو طرح‌های در نوع خود کم‌نظیر کشور به‌شمار می‌آید.

احمدصفا با بیان اینکه در ابتدای کار برای انجام طرح، اعتبار ۶۴ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: طرح سبزه‌میدان در بخش‌های مختلف به‌عنوان میدانی زنده و پویا برای رفاه حال شهروندان طراحی شده و سعی کرده‌ایم طرح به‌ گونه‌ای باشد تا هم اهداف فرهنگی و هم اهداف اجتماعی در آن گنجانده شود.

مدیر پروژه سبزه‌میدان زنجان با بیان اینکه در این طرح ۳۷۰۰ مترمربع زیربنای تجاری در نظر گرفته شده است، یادآور شد: این مغازه‌ها برای فروش صنایع‌دستی در نظر گرفته شده است و در معماری محل نیز تلاش داریم منطبق با فرهنگ و جغرافیای منطقه باشد.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان اصلی طرح شهروندان هستند، گفت: توجه به احداث تالار شهر، محل مناسب برای استراحت و پیاده‌روی، تعبیه بیش از ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و نیز سرویس‌های مخصوص معلولان و مناسب‌سازی از جمله ویژگی‌های اصلی طرح است.

همچنین در ادامه این بازدید خبرنگاران از روند اجرای طرح تجاری مهدوی نیز بازدید و از روند کار مطلع شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان طرح عمرانی سبزه میدان پروژه سبزه میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید مرادعلی الله کردی شهردار حمیدیا ومحمدرضا جعفری رییس شورای شهر حمیدیا به بیان روند اجرای پروژه‌ها و چالش‌های پیش رو پرداختند.

کد خبر 6092153

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)