Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد محمدی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکانون فرهنگی تربیتی استانی شهید محمد حسین فهمیده مستقر در کرج، اظهار داشت: اکنون استان البرز دبیرخانه کانون های فرهنگی تربیتی در ۲ بخش  جشنواره کانون ها و باشگاه کارآفرینی کشور است.

وی با اشاره به اینکه هفته اول اسفند ماه در تقویم اجرایی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به نام هفته کانون های فرهنگی تربیتی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: این جشنواره به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی تربیتی در۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ برای دومین بار در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: این جشنواره با هدف انتقال و تبادل تجربه ها، معرفی توانمندی های دانش آموزان در حوزه فرهنگی هنری برنامه ریزی شده است.

محمدی با بیان اینکه هفته کانون های فرهنگی تربیتی فرصت بسیار مناسبی است تا توجه و تمرکز معلمان، دانش آموزان و اولیا به فعالیت و ماموریت های کانون ها به منظور بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی و پرورشی معطوف گردد، اضافه کرد: باید همانند سال گذشته زمینه اجرای کیفی این جشنواره کشوری را در استان البرز آماده کنیم.

وی یادآورشد: کانون ها می توانند زمینه برقراری مهارت های ارتباطی و حرفه ای و فعالیت های گروهی و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان را مهیا کنند.

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز ادامه داد: کانون های فرهنگی تربیتی یکی ازمهم ترین ظرفیت های نظام تعلیم و تربیت درکنار مدرسه است که در سه سال اخیر تلاش شده پل ارتباطی بین دانش آموزان و معلمان در قالب ۲۲ انجمن فعال در کانون های فرهنگی تربیتی ایجاد و تقویت شود.

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: جشنواره کانوان های فرهنگی تربیتی یکی از برنامه هایی است که می تواند بخشی از فعالیت های حوزه پرورشی را به تصویر بکشد.

وی افزود: سالانه حدود ۵۰ هزار نفر از خدمات کانون های فرهنگی تربیتی استان البرز بهره مند می شوند.

محمدی تاکید کرد: کانون فرهنگی تربیتی استانی شهید محمد حسین فهمیده ۴۰ سال قدمت دارد؛ به همین دلیل نگهداری از فضای ابنیه ای آن با چالش های مختلفی مواجه می شود لذا اختصاص اعتبار مناسب به آن می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات این مجموعه اثر بخش در البرز باشد.

مدیر جدید کانون فرهنگی تربیتی استانی شهید محمد حسین فهمیده نیز از حسن اعتماد مدیرکل و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز قدردانی کرد و افزود: امیدوارم در کنار کارکنان این مجموعه زمینه اجرای برنامه ها و طرح های مختلفی که در حوزه آموزش و پرورش اجرا و یا آماده سازی می شود به وجودآید.

علی صدیقی راد افزود: خلاقیت،ابتکار و توانمند سازی از مسائل مهمی است که در فرآیند کاری این کانون به آن توجه می کنیم  تا زمینه جذب دانش آموزان به این مجموعه تاثیرگذار فراهم آید.

در این آیین از زحمات مهرنوش احمدی مدیر سابق کانون فرهنگی تربیتی استانی شهید فهمیده قدردانی شد و حکم علی صدیقی راد که توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ابلاغ شده بود، قرائت شد.

استان البرز حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها البرز جشنواره دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز جشنواره دانش آموزان البرز جشنواره دانش آموزان کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش استان البرز فرهنگی هنری دانش آموزان کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان وحجت السلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته معلم با مدیرکل آموزش‌و پرورش استان کرمان دیدار و گفت و گو کردند. 

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: معلمان سربازان گمنامی هستند که در مناطق سخت در حال تعلیم دانش آموزان هستند.

وی افزود: اهمیت معلمی و بحث تربیت آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری این قشر را مهم‌ترین قشر دانستند.

سردار نظری تصریح کرد: این نشان دهنده این است که امروز ما وآینده کشورما دست معلمان است و هر چقدر این معلمین بر روی نسل ما کار کنند باعث بازدارندگی عملیات روانی دشمن و باز شدن گره‌های ذهنی نسل حال حاضر می‌شوند.

وی گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم در تمام برنامه بخصوص بسیج دانش آموزی، راهیان نور، راهیان پیشرفت که باعث باز شدن گره‌های ذهنی دانش آموزان کمک کنیم تا آینده سازان خوب کشور شوند.

سردار نظری افزود: امیدواریم این هم افزایی بین سپاه و آموزش وپروش ادامه داشته باشد تا گام دوم انقلاب را برای نسل جوان محکم‌تر برداریم.

رضایی مدیر  کل آموزش و پرورش استان کرمان با تشکر از حضور سردار نظری و همراهانشان؛ گفت: بین مجموعه آموزش و پرورش و سپاه در سطح کشور و استان هیچ جدایی نیست و آموزش پروش سنگ بنایی توسعه ایران اسلامی است.

وی افزود: هیچ نهادی به اندازه آموزش و پرورش برای کشور نمی‌تواند مهم باشد. 

رضایی بیان کرد: اگر ما بتوانیم مسئله آموزش و پرورش را به عنوان مسئله اول کشور قراردهیم، کشور دیگر به هیچ مشکلی نمی‌خورد.

وی گفت: در بخش بسیج دانش آموزی و معلمی واقعا کار‌های فرهنگی خیلی خوبی صورت گرفته است و به قول امام جمعه استان کرمان، آموزش پرورش استان در ریل انقلاب حرکت می‌کند که در حادثه تروریستی کرمان، ۲۷ دانش آموز شهید، بیش‌از صد دانش آموز مجروح و دو معلم شهید شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان