Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام ایمانی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان این که خدای متعال نعمت‌های زیادی به انسان داده و در روز قیامت از این نعمت‌ها بازخواست خواهد کرد، افزود: این موارد و سایر مسائل نشانه عظمت الهی است.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولیت انواعی دارد ومهمترین آنها مسئولیت اجتماعی و فردی و در ادامه خدمت رسانی به مردم است، افزود: مسئولیت فرهنگی و ارتباطات داشتن با مردم دنیا مساله مهمی است و این کار را هم باید افرادی به عهده بگیرند که در بیان معارف دینی قوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله نوری همدانی با بیان این که ما باید اسلام ناب و اهل بیت(ع) را به دنیای امروزی معرفی کنیم و این نیازمند فرد فقیه و عالم است، گفت:   معرفی اسلام اهل بیتی(ع) کار بزرگی است و باید تلاش فراوان کرد.

وی گفت: مردم امروز تشنه اسلام ناب هستند و مساله وقتی جدی‌تر می‌شود که مسلمانان زیر سلطه غرب قرار دارند و اگر ما اسلام ناب را درست و به موقع معرفی می‌کردیم، نباید مسلمانان گرفتار سلطه غرب می‌شدند.

برچسب‌ها رایزنی فرهنگی قم آیت الله العظمی نوری همدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رایزنی فرهنگی قم آیت الله العظمی نوری همدانی رایزنی فرهنگی قم آیت الله العظمی نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد

حسینعلی خدری ضمن تبریک روز معلم به معلمان دلسوز جامعه اسلامی گفت: جایگاه معلم در دین مبین اسلام بسیار بالا است به‌گونه‌ای که می‌شود به جمله بزرگ‌مرد دین اسلام امام علی علیه‌السلام بسنده کرد «اگر کسی مرا یک جمله بیاموزد مرا بنده خودکرده است»، بار‌ها پیامبر اسلام (ص) فرمودند: «برای کسب علم به دورترین نقطه دنیا یعنی چین سفر کنید و علم را بیاموزید، آن را در جامعه خود اجرا کنید» همچنین تأکید داشتند ایرانیان برای کسب علوم مختلف دنیا را فتح خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: چه‌بسا ما آنچه را که پیامبر و اسلام و قرآن گفته است با صراحت و محکمی می‌بینیم و به آن پی می‌بریم تفکر سلمان فارسی در جنگ‌ها اگر نبود چه‌بسا بارهاوبار‌ها مبارزان دین اسلام شکست می‌خوردند، اگر جامعه فرهنگی ایثارگر، شهادت‌طلب، عاقل، آگاه و تابع اسلام باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • پاسخ به شبهات نسل جوان رسالت خطیر معلمان و اساتید است
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند