Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری المپیاد رویش شایسته خبر داد و گفت: هفتمین دوره مسابقات فکری رویش برای اولین بار در شهرستان لامرد اجرا شد که با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شدیم.

حمزه منصوری گفت: این المپیاد از طرف سازمان دانش آموزی شهرستان لامرد و به میزبانی مدرسه امام جواد (ع) چاهنو سفلی دهشیخ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دانش آموزانی که در آموزشگاه‌ها صاحب مقام اول شده‌اند به مسابقات المپیاد رویش منطقه راه یافته‌اند، خاطرنشان کرد: داوری این دوره از مسابقات توسط ۱۰ نفر از مربیان پیشتازان سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد انجام شد.

وی افزود: امید است با توجه به اهداف سازمان دانش آموزی، هر روز شاهد نشاط و شادابی و تربیت فکری دانش آموزان باشیم.

منصوری با اشاره به اینکه در این دوره مسابقات بازی‌های جنگا، لیوان چینی، اتللو برگزار شد، تصریح کرد: ۶ نفر از دانش آموزان دوره اول ابتدایی، ۹ نفر از دانش آموزان دوره دوم، و ۹ نفر دیگر نیز در دوره اول و دوم متوسطه به مسابقات مرحله استانی که در مرکز استان، و در هفته آخر دی ماه یا هفته اول بهمن برگزار خواهد شد راه یافتند.

کد خبر 5384613

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد دانش آموزان ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان قاسم سلیمانی سانحه تصادف آتش سوزی واکسن کرونا 9 دی ایلام تبریز دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد