Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: بانک های خصوصی همه منابع خود را از سرمایه مردم دارند و باید با حمایت از واحدهای تولیدی استان دین خود را ادا کنند.

وی افزود: اکنون بانک های دولتی بیش از ۱۲۰ درصد از منابع خود را صرف تسهیلات و پرداخت سرمایه در گردش کرده اند در حالی که طبق دستورالعمل باید ۸۰ درصد مصرف می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: هرچند مصارف بانک های دولتی بیش از منابع آنها بوده است.
رستمزاد اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی و تسهیل مسایل و مشکلات آنها در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با جدیت دنبال می شود.

وی تاکید کرد: با وجود همه حمایت ها اما نمی توان از واحدهایی که ضوابط و مقررات زیست محیطی و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، حمایت کرد زیرا اصل اول حفظ سلامت و محیط زیست است.

معاون استاندار ایلام از بانک های عامل استان و دستگاه های اجرایی خواست تا آنجا که قانون و مقررات و دستورالعمل های داخلی اجازه می دهد به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۶ طرح بررسی و مسایل و مشکلات آنها مورد بحث قرار گرفت و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آنها به تصویب رسید.

برچسب‌ها ایلام تسهیلات بانکی توسعه اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام تسهیلات بانکی توسعه اقتصادی ایلام تسهیلات بانکی توسعه اقتصادی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در دیدار با رئیس و اعضای خانه کارگر استان سمنان به میزبانی این دفتر ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افزایش داشته است، ابراز داشته است، ابراز داشت: این اعتبارات در حوزه‌های زیرساختی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و انجام پروژه‌های اولویت دار هزینه خواهد شد.

وی از رشد ۳۳۰ درصد اعتبارات عمرانی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: این اعتبارات به واحدهای تولیدی استان جان تازه خواهد بخشید و بهبود وضعیت معیشت کارگران را به همراه دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان مطالبات جامعه کارگری نیز مطرح شدند، ابراز داشت: موضوع درمان، معیشت و ایمنی در کار از جمله مباحث مهمی که پیگیری آن در دست اقدام است.

هاشمی بابیان اینکه نگاه دولت سیزدهم نیز همواره بر تکریم و رفع دغدغه‌های جامعه کارگری بوده است، تصریح کرد: علاوه بر آن مطالبات و درخواست‌های جامعه کارگری نیز در تهران پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قدردان زحمات جامعه کارگری هستیم، افزود: مردم استان به ویژه جامعه کارگری در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته و این باید به نحو مطلوب پاسخ داده شود.

کد خبر 6090309

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند