Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: با ادامه روند جذب دارایی‌های خُرد مردم در رشته‌ بیمه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری، می‌توان به آینده صنعت بیمه  امیدوار بود.  

به گزارش قدس آنلاین از بیمه مرکزی، «غلامرضا سلیمانی» گفت: منابع صنعت بیمه و شیوه صحیح سرمایه‌گذاری در این صنعت، علاوه بر رشد توانگری، به تورم‌زدایی و افزایش توان اقتصادی کشور منتهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صنعت بیمه با مشارکت  فعالان، مدیران و کارشناسان زبده این حوزه توانسته است خود را به عنوان مدعی اصلی ثبات اقتصادی مطرح کند که این امر در کاهش میزان تورم و افزایش ضریب امنیت اجتماعی، اهمیت خاصی دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به نقش موثر سرمایه‌گذاری هوشمندانه در صنعت بیمه اشاره کرد و اظهار داشت: خرید اوراق مالی از محل سپرده‌گذاری، سرمایه گذاری موثر در بورس و نهادهای توسعه محور مالی از مأموریت‌های صنعت بیمه برای تقویت ساختارهای مالی کشور است.

سلیمانی از ورود صنعت بیمه به عصر طلایی در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: با ادامه روند جذب دارایی‌های خُرد مردم به خصوص در رشته بیمه‌های زندگی و سرمایه گذاری در بازارهای بزرگ می‌توان به آینده این صنعت، بیش از پیش امیدوار بود.

وی با تاکید بر ضرورت همزیستی مسالمت آمیز و حرفه‌ای شبکه فروش و استارت آپ‌ها تاکید کرد و گفت: گسترش فعالیت الکترونیکی در صنعت بیمه از الزامات است و نهاد ناظر می‌تواند با تکیه بر سه مأموریت حمایت، هدایت و نظارت در تعادل بخشی به فعالیت های شبکه فروش، نقش آفرینی کند.

رئیس کل بیمه مرکزی از استارت آپ‌های بیمه‌ای خواست فقط به فعالیت در رشته شخص ثالث اکتفا نکنند و برای عرضه بیمه نامه در رشته‌های متنوع بیمه ای نیز برنامه‌ریزی کنند.

وی از همگانی سازی بیمه‌های زندگی در کشور به عنوان یک ماموریت جدی یاد کرد و اظهارداشت: منابع حاصله از دریافت حق بیمه زندگی برای هدف مردمی شدن اقتصاد بسیار مهم است که این امر باید در چارچوب سیاست کلان اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

سلیمانی همچنین بر اهمیت صیانت از حقوق بیمه گذاران، حفاظت از اطلاعات بیمه ای مردم، برنامه‌ریزی صنعت بیمه برای کاهش تورم و فشار مالی بر مردم و پرهیز از نرخ شکنی در صنعت بیمه تاکید کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صنعت بیمه رئیس کل بیمه مرکزی غلامرضا سلیمانی بیمه های زندگی سرمایه گذاری بیمه مرکزی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید