Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نساجی به درخواست چند صد میلیونی سپاهانی‌ها برای بازی در نقش جهان واکنش نشان داد.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با میزان، در مورد خبری مبنی بر درخواست ۲۷۰ میلیون تومانی باشگاه سپاهان از باشگاه نساجی برای بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اظهار داشت: باشگاه سپاهان همکاری لازم را برای برگزاری بازی تیم ما مقابل تیم نفت‌مسجدسلیمان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه و محمدرضا ساکت از هر جهت با ما همکاری کردند و اصلا مبلغ بالایی درخواست نکردند.

مدیرعامل باشگاه نساجی ادامه داد: از همین طریق از آن‌ها به خاطر همکاریشان تشکر می‌کنم. همین که مجموعه نقش جهان را به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های حال حاضر ایران در اختیار ما قرادادند قابل ستایش است و از آن‌ها سپاسگزارم.

وی در پاسخ به این سوال که چند بازی را در نقش جهانی میزبانی خواهند کرد و یا این همکاری فقط برای بازی پیش روست تصریح کرد: این یک بازی قطعا آنجا برگزار می‌شود. بازی بعدی ما با سپاهان است. از این رو ما هنوز برای بازی بعد تصمیم نگرفتیم. فعلا در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در این استادیوم به میدان می‌رویم و بعد از این بازی و لمس شرایط از نزدیک برگزاری بازی در نقش جهان، در مورد سایر دیدارها تصمیم‌گیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: کوچک‌زاده: به احتمال فراوان نساجی در نقش جهان بازی می‌کند/ هیچ مشکلی جز زمین بازی نداریم

انتهای پیام/

برچسب ها: ایزد سیف الله پور نساجی سپاهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی ایزد سیف الله پور نساجی سپاهان باشگاه نساجی نقش جهان برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!