Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی صحبت از فوتبال باشگاهی به میدان می‌آید، حضور در اسپانیا رویای من خواهد بود.

خبرگزاری میزان - دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با سایت «sportske» صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*برای اطمینان از صعود به جام جهانی، از چهار بازی پیش رو نیاز به یک پیروزی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات باید هر چهار بازی را پیروز شود و ما باید هر چهار بازی را واگذار کنیم. نمی دانم چقدر واقع بینانه است.

*باید حرفه‌ای باشم و اجازه آسوده بودن ندهم. در ۲۷ ژانویه با عراق و سپس با امارات بازی می‌کنیم. هر دو بازی در خانه است. هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم.

*کاملاً به ایران متعهد هستم. تحقیقات و پرس و جوهایی شده است اما من در حال حاضر من یک کار دارم. بعد از آن. جام جهانی برای من مهمتر از پول و هر چیز دیگری است.

*رویای من اسپانیا است؛ جایی که در تیم‌های لاس‌پالماس و کامپوستلا بازی کرده‌ام. اسپانیا از نظر من کشور ایده‌آلی است. وقتی صحبت از فوتبال باشگاهی به میدان می‌آید، حضور در اسپانیا رویای من خواهد بود.

 

 

بیشتر بخوانید: پشت پرده سکوت رئیس فدراسیون در ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس/ سایه‌نشینی عزیزی‌خادم به توصیه خوبان عالم؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد