Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، از دستگیری یکی از روسای ادارات دولتی شهرستان شهریار و کشف پرونده ارتشاء به ارزش 1 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ " حسینی خواه " با اعلام این خبر بیان داشت: برابر اخبار و اطلاعات بدست آمده از منابع مبنی بر اینکه یکی از روسای ادارات دولتی شهرستان شهریار،  بابت انجام کار از مراجعان و شهروندان وجه نقد و رشوه دریافت می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی و  بررسی گزارش های شکات و پس از مشخص شدن صحت خبر به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران اظهار داشت:  ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی بلافاصله  به محل مورد نظر اعزام شده و متهم را دستگیر کرده و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل کردند.

سرهنگ حسینی خواه در پایان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های پلیسی پس از مواجه با مدارک و فیلم های دوربین های مداربسته به جرم خود مبنی بر دریافت رشوه از مراجعان اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ماموران پلیس استان تهران دوربین جرم ماموران پلیس شهرستان شهریار غرب استان تهران پرونده ارتشاء پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان