Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@06:05:29 GMT

قرنطینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۴۹۲۶

«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ابتلای دخترش به کرونا، راهی قرطینه شد. ناطقان: به نقل از رسانه صهیونیستی تایمز آو اسراییل، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی ابتلای دخترش به ویروس کرونا به قرنطینه رفت.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تأیید این خبر اعلام کرد که پس از اتمام نشست کابینه این رژیم و مشخص شدن نتیجه مثبت تست کرونای دختر وی، «نفتالی بنت» به قرنطینه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تا کنون بیش از ۷۰ مورد ابتلا به «اومیکرون» سویه جدید کرونا در فلسطین اشغالی شناخته شده است و انتظار می‌ رود لیست کشورهایی که این رژیم سفر به آنها را ممنوع می‌کند؛ افزایش یابد. منبع: مهر برچسب ها: قرنطینه ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، نفتالی بنت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قرنطینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودرو ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته است و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • (ویدئو) تصادف هولناک وزیر آموزش رژیم صهیونیستی
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند