Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@02:40:45 GMT

چکشیان: ورزش کارگری باید متحول شود

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۴۹۶۴

چکشیان: ورزش کارگری باید متحول شود

به گزارش ایرنا؛ «محمد چکشیان» در نشست مشترک روسای هیات‌ها و انجمن‌های ورزشی کارگران کشور اظهار داشت: بر اساس عقیده صاحب نظران، بین سلامت روحی و جسمی کارگران و بهره‌وری و رشد تولید، رابطه مستقیم وجود دارد.

 وی افزود: ورزش عامل رشد، سلامت و ارتقاء سرمایه انسانی جامعه کارگری است و وزارت مردم، نگاه ویژه‌ای به ورزش و سلامت جامعه کار و تولید خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی‌، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به گذشت یک دهه از تاسیس فدراسیون ورزش کارگری افزود: مهم‌ترین نیاز ورزش کارگری کشور، تحول است.

چکشیان بر لزوم بازخوانی ماموریت و اهداف کلان ورزش کارگری تاکید و کرد و بازنگری در فلسفه تشکیل فدراسیون ورزش کارگری را الزامی خواند.

وی گفت: نگاه حاکم بر ورزش کارگری، باید تغییر کند و به سمت گسترش ورزش همگانی حرکت کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید:
قیمت جدید مسکن در غرب تهران جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229456 برچسب‌ها بازار مسکن

دیگر خبرها

  • هفته اول مه؛ از آلرژی های مزاحم تا اثرات ورزش بر سلول‌های بدن
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • فقدان امنیت شغلی؛ دغدغه اول جامعه کارگری