Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان با صدور حکمی فریبا ولی پور عالم را به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

سرکار خانم فریبا ولی پور عالم

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد و تجربیات سرکار عالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری» منصوب می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتخاذ تمهیدات لازم به منظور مشارکت فعال و اثربخشی زنان در عرصه فعالیت های مختلف، تلاش در جهت تحکیم و تعالی بنیان خانواده، شناسایی، پیگیری و تسهیل مسائل و مشکلات حوزه زنان از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری، فسادستیزی و قانون مداری سعی و کوشش نمایید.

توفیق روز افزونتان را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن سیاستهای دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عجل الله) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

فرهاد زیویار 

استاندار لرستان

لازم به توضیح است دکتر فریبا ولی پور عالم دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی، عضو هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان، عضو کارگروه تحول بنیادین فرهنگیان لرستان، عضو شورای راهبردی هیأت فرهنگی افق ظهور، عضو تشکل های دانشجویی و فارغ التحصیلان (دانشگاهیان انقلابی) لرستان، دارای ۲۰ سال سابقه کار در آموزش و پرورش بوده و تالیف ۱۸ مقاله علمی و علمی پژوهشی و چند تالیف در حیطه فرهنگ و ادبیات بومی استان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

، به مناسبت روز ملی شورا‌ها همایش دوروزه روسای شورا‌های اسلامی وشهرداران سراسر استان با حضورنماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، فرمانده انتظامی استان و روسای شورا‌های اسلامی و شهرداران در محل سالن آمفی‌تئاتر مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان برگزار شد. 

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان در این همایش گفت: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. 

وی ادامه داد: ۴۴۵ نفر عضو شورا‌های شهر‌های استان هستند که از این میزان ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند. 

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از برگزاری ۶ هزار و ۷۳۹ جلسه شورا‌های شهر‌های استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شورا‌های اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از شورا‌های شهرستان‌ها و همچنین ۸۵ شورای شهر‌های استان از کسب رتبه برتر شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند خبر داد.

در این همایش که ۸ و ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و همچنین پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان بازدید و از روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان و اعضای شورای استان نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری