Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@04:49:53 GMT

هرس و بازپیرایی زمستانه درختان سطح شهر ملایر

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۵۲۳۲

هرس و بازپیرایی زمستانه درختان سطح شهر ملایر

شهردار ملایر از آغاز عملیات هرس زمستانه درختان سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، مجید فرجی اظهار کرد: این عملیات هرساله با آغاز فصل زمستان و با هدف ایجاد فرم دهی مناسب، کنترل حجم تاج درختان خصوصاً در مسیر شبکه‌های برق و ایجاد دید ترافیکی، شرایط بهینه رشد، تعادل بین شاخه و ریشه درختان، مقاوم‌سازی، شادابی و طراوت درختان در بهار آینده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرس به موقع درختان موجب کاهش آفات و بیماری‌ها، افزایش طول عمر درختان و درختچه‌ها و تقویت و بهبود رشد درختان می‌شود، لذا عملیات هرس زمستانه درختان و درختچه‌های سطح شهر به‌صورت گسترده از تأکیدات مهم این شهرداری می‌باشد.

شهردار ملایر خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن وسایل هرس، استفاده از چسب مخصوص باغبانی، جمع آوری و انتقال شاخه‌ها و رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی در حین اجرای عملیات هرس زمستانه درختان سطح شهر از جمله مواردی است که اکیپ‌های هرس ملزم به رعایت آن می‌باشند.

فرجی با تأکید بر اینکه حفظ و نگهداری از درختان یکی از اولویت‌های مهم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر برای مناسب‌سازی چهره شهر است، تصریح کرد: هرس درختان امری کاملاً تخصصی است و ناظر و تصمیم‌گیرنده در خصوص اجرای هرس درختان سطح شهر از نظر قانونی صرفاً سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری می‌باشد، لذا به شهروندان عزیز توصیه می‌شود برای جلوگیری از حوادث و همچنین صدمه زدن به درختان، از هرگونه هرس خودسرانه درختان خودداری نموده و درخواست‌های خود، جهت هرس درختان موجود درکوچه‌ها و معابر عمومی را به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر واقع در میدان استقلال، طبقه دوم پایانه برون شهری، تحویل دهند.

کد خبر 544525

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر ملایر شهرستان ملایر خدمات شهری هرس درختان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زمستانه درختان درختان سطح شهر عملیات هرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ این همه اصرار برای چی؟
  • ماجرای حصار‌کشی در پارک لاله چیست؟ شهرداری درختان لاله را هم قطع می‌کند؟
  • (عکس) ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است