Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتسال ایران با دربی اصفهان بین دو تیم سپاهان و گیتی‌پسند با پیروزی گیتی‌پسندی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از وقفه چند هفته‌ای لیگ‌برتر فوتسال ایران با شروع یک دربی مهیج به گردش افتاد و دو تیم سپاهان و گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ‌برتر فوتسال

سالن: آبفا
تماشاگر: ---

بازیکنان سپاهان:

محمد زارعی، بابک نصیری، اسحاق سورغالی، محسن منتظمی، محمد احمدی، محمد بیاتی، سامان دشن، رضا آبگون، ابوالفصل مهرور، فرهاد ابراهیمی، مسیح مارانی و میلاد چراغی

بازیکنان گیتی‌پسند:

سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سعید احمد عباسی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، طاها مرتضوی، میثم خیام، مهدی کریمی، مسعود یوسف، مهدی مهدی‌خانی و فرید نادری

گلزنان:

فرهاد توکلی دقیقه ۱۸، مسعود یوسف دقیقه ۲۹، سعید احمد عباسی دقیقه ۳۱ (گیتی‌پسند)

دقایق و شرح گل‌ها:

روی خطایی که بابک نصیری به روی طاها مرتضوی انجام داد گیتی‌پسند صاحب یک ضربه‌ایستگاهی شد و حسن‌زاده با یک پاس خوب برای توکلی او را در موقعیت گل قرار داد و در دقیقه ۱۸ بالاخره یخ بازی آب شد و گیتی‌پسند یک بر صفر از سپاهان پیش افتاد.

مسعود یوسف در دقیقه ۲۹ نیمه‌دوم موفق شد پس از حرکت انفرادی میثم خیام پاس او را به گل دوم برای گیتی‌پسند تبدیل کند.

در دقیقه ۳۱ احمد عباسی با یک توپ‌گیری بسیار عالی به سمت دروازه سپاهان رفت و در موقعیت دو به تک با دروازه‌بان حریق قرار گرفت، احمد عباسی پس از یک‌دو با حسن‌زاده گل سوم گیتی‌پسند و گل ۲۸ خودش در لیگ را به‌ثمر رساند و گیتی‌پسند با نتیجه ۳ بر صفر سپاهان را در نخستین دربی فصل شکست داد.

در این دیدار سورغالی و آبگون از سپاهان و سعید احمد عباسی از گیتی‌پسند کارت زرد دریافت کردند.

از نکات جالب توجه این دیدار حضور سیدمحمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان، تابش و جنتی عضو هیئت‌مدیره و قائم‌مقام گیتی‌پسند در سالن و تماشای دربی اصفهان بود.

از دیگر مسئله جالب می‌توان به این اشاره کرد که دیدار رفت این دو تیم که برگزار نشد با رأی کمیته انضباطی با برتری ۳ بر صفر به سود گیتی‌پسند اعلام شد، حالا در دیداری که برگزار شد نیز همان نتیجه تکرار شد تا به‌نوعی بازی‌کردن یا بازی‌نکردن سپاهان در زمین بی تأثیر باشد.

کد خبر 544575

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند باشگاه گیتی پسند سپاهان تیم فوتبال سپاهان بازی فوتسال سپاهان گیتی پسند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیتی پسند احمد عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با تکرار موضع پیشین روسیه درباره مذاکرات برای حل دیپلماتیک جنگ اوکراین، گفت که هرگونه مذاکره بدون حضور و مشارکت روسیه منتج به نتیجه نخواهد شد.

پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره کنفرانس صلح اوکراین که قرار است در سوئیس برگزار شود، گفت: درک نمی‌کنیم که این کنفرانس صلح چه نقطه عطفی است! از چنین کنفرانسی چه انتظاراتی باید داشت؟ بدون حضور و مشارکت روسیه، چطور می‌توان درباره نتیجه کنفرانس صحبت کرد؟ چنین اتفاقی مطلقاً امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: این (کنفرانس) ابتکاری است که برای رسیدن نتیجه طراحی نشده است! موضع روسیه درباره مذاکرات صلح مشخص و مشهور است. موضع ما منسجم، کاملاً شفاف و رییس جمهور بارها آن را تکرار و تایید کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به همراه الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی وی، ۱۱ آوریل در کرملین رایزنی کرده و بعد از آن، پوتین تاکید کرد که مسکو هرگز حل و فصل صلح‌آمیز مناقشات را رد نکرده و همواره نسبت به این راه‌حل متمایل بوده است.

کد خبر 6095202

دیگر خبرها

  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!