Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور در گروه "و" هم اکنون به صورت متمرکز به میزبانی مشهد در حال برگزاری است که در نخستین دیدار تیم استعدادهای درخشان مهاباد با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم نام آوران قائمشهر شکست خورد.

وی ادامه داد: تیم والیبال بانوان مهاباد در دومین دیدار خود در این رقابت ها فردا به مصاف تیم "سورن" خراسان خواهد رفت که نیاز به پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار برای بقا در ادامه مراحل بعدی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: "مریم خلیلی"، "سوما گلابی"، "پرستو بهجتی"، "سانا ابراهیمی"، "گزینگ ملا"، "هانیه کریمی"، "کژین شتاب"، "سیما فتحی"، "زینب اقدامی"، "نادیا کارزار"، "مهسا مدق" و "ستاره کمانی" ترکیب این تیم را تشکیل می دادند.

وقاری اضافه کرد: "ساکار نوذری" و "شیما مظهری" به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست، هدایت تیم را برعهده دارند.

به گزارش ایرنا، استعدادهای درخشان والیبال بانوان مهاباد در گروه "و" این رقابت‌ها با تیم‌های "نام آوران قایم شهر"، "سورن خراسان رضوی"، و "نفت امیدیه" همگروه شده است.

تیم هیات والیبال بانوان این شهرستان در سال ۱۳۹۷ موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک و کسب سهمیه لیگ برتری بانوان شده بود که به دلیل نبود اسپانسر و حمایت مالی از حضور در سوپرلیگ بانوان کناره گیری کرد.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان والیبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان والیبال بانوان والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید