Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ، محمدعنایتی راد افزود:نهمین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در خوزستان در ۲ بخش دولتی و خصوصی با شرکت ۶ هزار و ۴۶۴ نفر انجام شد.
وی ادامه داد:در راستای اجرای قانون منع به کارگیری نیروی فاقد پروانه فنی در مشاغل موضوع ماده چهار قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی مواد سه و پنج قانون بیمه اجتماعی کارگران صنعت ساختمان، سومین مرحله آزمون صنعت ساختمان سال ۱۴۰۰ با حضور ۲ هزار و ۴۷۵ نفر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه آزمون مرحله سوم در بخش تفاهم‌نامه‌ها نیز ۱۳۱ نفر شرکت داشتند گفت: آزمون‌های مهارتی فنی وحرفه‌ای مرحله نهم و سوم در ۲۸۰ حرفه مهارتی و ۲۷ حوزه آزمون همزمان با سراسرکشور در خوزستان برگزار شد.
عنایتی راد بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش شرکت، برای آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.
وی ادامه داد: متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی را اخذ کنند می‌توانند در آزمون‌های عملی که در مراکز و کارگاه‌های سنجش برنامه ریزی و اجرا می شود شرکت کرده تا پس از قبولی نهایی موفق به دریافت گواهینامه و یا پروانه مهارت شوند.
عنایتی راد افزود: پروانه صادره مهارت فنی نیروی کار صنعت ساختمان، دارای کد استاندارد مهارت شغل است که آنها با داشتن سایر شرایط می‌توانند از مزایای قانون بیمه اجتماعی کارگران صنعت ساختمان بهره‌مند شوند.
وی گفت: این گواهی‌نامه ملاک احراز مهارت برای ورود به عرصه فعالیت شغلی خواهدبود.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آزمون مهارت اموزی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آزمون مهارت اموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آزمون مهارت اموزی خوزستان صنعت ساختمان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود