Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «منوچهر فخری» عصر یکشنبه پس از بازدید از محلات مختلف شهر کنگاور در جلسه شورای شهر در سرسرای فرمانداری اظهار داشت: بازدید عملی و میدانی از پروژه های مختلف شهرستان های استان در اولویت برنامه های معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه قرار دارد که امروز بصورت میدانی مشکلات برخی از محلات شهر کنگاور بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در محله ترانشه کنگاور با توجه به تعویض شبکه فاضلاب، مشکل زیرساخت و آسفالت آن در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار خواهد گرفت.

فخری در ادامه با اشاره به بازدید خود از محله و مسکن مهر «غم تسلی» تصریح کرد: با قوانین خشک و رسمی مشکل چندین ساله این ساکنین رفع نخواهد شد، باید با همکاری همه دستگاه های مرتبط امکانات لازم جهت تسریع در انتقال ساکنین این محله انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه از تعیین مکانی خارج از محدوده شهر جهت ساماندهی مشاغل مزاحم به خصوص مشاغلی که چهره ورودی شهر کنگاور را خدشه دار کرده اند خبر داد و بیان داشت: با تغییر کاربری اراضی می توان با تجمیع مشاغل، چهره ورودی و نمای بصری شهر را زیبا کرد.

وی از پیشنهاد شهردار مبنی بر احداث شهر خودرو و طراحی نقشه آن برای ۱۰۰ واحد بنگاه خرید و فروش اتومبیل استقبال کرد و افزود: دفتر فنی استانداری نیز از اینگونه پیشنهاد ها در راستای ساماندهی مشاغل و اشتغال زایی حمایت خواهد کرد.

شهر کنگاور در مرکز این شهرستان ۸۰ هزار نفری قرار گرفته است که تا مرکز استان کرمانشاه ۹۰ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شورای شهر مدیریت شهری کنگاور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شورای شهر مدیریت شهری استانداری کرمانشاه شورای شهر مدیریت شهری کنگاور کرمانشاه شهر کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد