Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،غلامرضا رشیدی مدیر شرکت مخابرات کرمانشاه با اشاره به افزایش آمار سرقت از تاسیسات و کابل‌های مخابرات این شرکت در ۲ سال گذشته افزود: متاسفانه سرقت‌ها در حال افزایش است و سرعت سارقان خطوط مخابرات نسبت به تعمیر، بازسازی و جایگزین کردن تجهیزات بیشتر، این اقدام باعث بروز مشکلاتی زیادی از نظر منابع برای شرکت و نارضایتی مشترکان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان سرقت تجهیزات و خطوط مخابرات وجود دارد، اظهار کرد: بیشترین سرقت در شهرستان کرمانشاه اتفاق می‌افتد و محله‌ایی نداریم طی این دو سال حداقل یکبار تجهیزات و کابل‌های آن سرقت نشده باشد.

رشیدی با اشاره به اینکه بیشتر کابل‌های تلفن، لوله و کله‌های پست و تجهیزات کابلی حوضچه‌های مخابرات سرقت می‌شود، یادآور شد: سارقان بیشتر مواقع تابلوها، لوله و کله پست‌ها را تخریب و یا حتی آتش می‌زنند، که تعمیر و نوسازی آنها چند هفته زمان می‌برد و این امر بدلیل قطع خطوط تلفن، نارضایتی بیشتر مشترکان را به همراه دارد.

او تاکید کرد: روزانه بطور میانگین شرکت مخابرات خرابی ۶۰۰ تا ۷۰۰ خط تلفن را تعمیر و پس از آن سالم تحویل مشترکان می‌دهد که بیشتر این خرابی‌ها ناشی از سرقت سیم خطوط تلفن است.

مدیر شرکت مخابرات کرمانشاه گفت: افزایش سرقت تجهیزات و خطوط شرکت مخابرات و هزینه جایگزینی، بازسازی و تعمیر آنها موجب شده این شرکت در رسیدگی به دیگر خدمات و امور خود کُند عمل کند و یا با کمبود منابع مواجه شود.

رشیدی ادامه داد: برای جلوگیری از سرقت دوباره تاسیسات و تجهیزات با مشارکت و کمک مردم، اطراف لوله و کله پست‌ها را بتن، گچ و سیمان کرده و ارتفاع کابل‌ها را بالاتر بردیم ضمن اینکه در برخی محلات که سرقت زیاده برای جلوگیری از سرقت مجدد، کابل‌ها را از روی پشت بام‌ منازل که غیر استاندارد است عبور دادیم و یا حتی در برخی از مجتمع تابلو پست‌های توزیع را داخل مجتمع‌های ساختمانی قرار دادیم.

او همچنین از خستگی کارکنان شرکت مخابرات در تعمیر و بازسازی و وصل چند باره تجهیزات و تاسیسات سرقت شده خبر داد و افزود: در این ۲ سال برغم شرایط کرونایی یک روز نبوده که کارکنان این شرکت تعطیل باشند چون همیشه در حال ارایه خدمات بوده و وقتی می‌بینند کابلی که وصل کردند دوباره سرقت شده، خستگی به تن آنها می‌ماند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات کرمانشاه خطوط تلفن سرقت شرکت مخابرات کابل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه