Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فصل گذشته تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس، یکشنبه ۱۹ اردیبهشت و در دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این دیدار را عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۵۵ برای پرسپولیس و محمد محبی در دقیقه ۸۷ برای سپاهان به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در آستانه دیدار دو تیم یکی از با انگیزه‌ترین بازیکنان پرسپولیس عیسی آل‌کثیر است. محمد محبی زننده گل تیم سپاهان به پرتغال کوچ کرده اما گلزن پرسپولیس با انگیزه ای فراوان تمرین می‌کند تا باز هم بتواند دروازه تیم اصفهانی را باز کند.

نکته جالب در مورد عیسی آل‌کثیر قبل از شروع لیگ قهرمانان پیشنهاد سنگین سپاهان و شخص محرم نویدکیا را نادیده گرفت و با کمتر از نصف آن پرسپولیسی شد!

ماجرا چه بود؟ تابستان سال ۱۳۹۹ آل‌کثیر و برادر پرسپولیسی او که در جلسه با مدیران وقت پرسپولیس و مسئولان نقل و انتقالات این تیم شرکت کرده بودند حتی صدای پیشنهاد سرمربی جوان سپاهان را هم پخش کردند اما در نهایت به خاطر علاقه به رنگ قرمز با تیم مدافع عنوان قهرمانی قرارداد بستند.

مبلغی که محرم نویدکیا در پیام صوتی به عیسی آل‌کثیر به او پیشنهاد داده بود باعث تعجب افشین پیروانی و علی رغبتی مسئولان نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته پرسپولیس شد. با این وجود برادر پرسپولیسی آل‌کثیر اجازه نداد عیسی بدون امضای قرارداد جلسه را ترک کند! در ادامه عیسی آل‌کثیرثابت کرد مهاجم زحمتکش و تأثیرگذاری است و نقش بسزایی در موفقیت و صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت اما به خاطر یک سوءتفاهم محروم شد. او درطول این رقابت‌ها با انگشت پای شکسته و به ضرب و زور آمپول برای تیمش بازی کرد و گل زد.

حالا این مهاجم سرحال و آماده باید روبه‌روی سرمربی سپاهان بازی کند که سال گذشته اصرار زیادی به خریدش داشت. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی نیز حساب ویژه ای روی عیسی آل‌کثیر در این دیدار باز کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد

بازیکن کلیدی تیم استقلال ممکن است بازی حساس مقابل قرمزهای اهواز را از دست بدهد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد؛ مهرداد محمدی بازیکن کلیدی آبی‌های تهران که تاکنون 6 گل برای این تیم به ثمر رسانده در حال حاضر 3 کارته است و در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا، بازی با فولاد در هفته بیست و هفتم را از دست خواهد داد.

شاگردان نکونام فردا (دوشنبه 17 اردیبهشت) از ساعت 19 به مصاف ذوب آهن می‌روند و سپس درچارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، روز دوشنبه 24 اردیبهشت به مصاف فولاد خوزستان می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس