Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال فجرسپاسی برای تقویت خود در زمستان روش جالبی را انتخاب کرده است

فجرسپاسی در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال به خدمت گرفتن چند بازیکن سرباز است.

به گزارش طرفداری، فجرسپاسی در اولین سال بازگشت به لیگ برتر فصل را با چند نتیجه خوب آغاز کرد اما این تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و به جمع مدعیان سقوط به لیگ یک اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین بین اغلب تیم ها به دنبال تقویت خود در نیم فصل دوم هستند و فجرسپاسی هم که شرایط مالی چندان خوبی ندارد، تلاش می کند چند بازیکن که سنشان به سربازی نزدیک شده است را به عنوان سرباز به خدمت بگیرد.

یکی از بازیکنان مورد نظر فجرسپاسی سیاوش یزدانی مدافع استقلال است که البته او هنوز به شرایط رفتن به خدمت سربازی نرسیده ولی مذاکرات این تیم برای جذب بازیکنان سرباز همچنان ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید:

اعتراض فجرسپاسی به داوری دیدار مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی

 

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها فیلیپه کوتینیو و توزیع غذا میان نیازمندان / عکس اعلام آمادگی مهدی مهدوی‌ کیا برای استعفا چالش فوتبالی در خیابان؛ در شب های کریسمسی / فیلم مصاحبه اولیایی کار دست استقلال و پرسپولیس داد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها