Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات دور رفت گروه ششم لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در سالن المپیک گنبدکاووس در حال برگزاری است و چهار تیم سریک گنبدکاووس، مدرن کارگران خ.شمالی، چادرملو اردکان یزد و شهرداری ارومیه به مدت سه روز با هم رقابت می‌کنند.

دیدار امروز تیم‌های چادرملو اردکان یزد و مدرن کارگران خ.شمالی با سه ست برد و نتیجه ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ به نفع چادرملو اردکان یزد پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ سریک گنبدکاووس هم با برد سه ست متواری و نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۲ برنده دیدار مقابل شهرداری ارومیه شد.

بازی‌های فردا هم به ترتیب میان تیم‌های چادرملو اردکان یزد - سریک گنبدکاووس و مدرن کارگران - شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، تیم والیبال بانوان سریک گنبد از پنجم تا هفتم دی میزبان دور رفت گروه ششم مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک کشور است.

حجت الله یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآور شد: دور رفت مرحله مقدمانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان دسته یک کشور از چهارم تا هشتم دی با حضور ۳۵ تیم در هشت گروه (سه گروه پنج تیمی و پنج گروه چهار تیمی) برگزار می‌شود.

یوسفی ادامه داد: طبق برنامه ریزی باشگاه شاملی کازرون میزبان گروه یک، سورن فارس میزبان گروه ۲، صدیق گفتار تهران میزبان گروه سه، نوین ارومیه میزبان گروه چهار، نادره رمضانی میزبان گروه پنج، سریک گنبدکاووس میزبان گروه ۶، سورن میزبان گروه هفت و آذرخش رامسر میزابن گروه هشت این دوره از رقابت‌ها هستند.

طبق اعلام اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، هم اکنون پنج هزار ورزشکار بیمه شده در ۴۰ هیات ورزشی این شهرستان با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت فعالیت دارند.​

برچسب‌ها گنبدکاووس والیبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس والیبال بانوان گنبدکاووس والیبال بانوان چادرملو اردکان یزد والیبال بانوان میزبان گروه دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با حضور ۸ تیم امروز دوشنبه انجام شد.

طرفداری | با پایان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد