Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  محمد حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در نشست بررسی و صدور مجوز پروژه ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر درجزین  با بیان اینکه احداث این طرح ضرورت دارد، تاکید کرد: آب و فاضلاب استان باید در خصوص طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر درجزین اقدامات لازم را برای تعیین ساز و کار مالی و تأمین اعتبار در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضرورت دارد تا جذب اعتبار ملی از محل در نظر گرفته شده برای اجرای این چنین طرح‌هایی در سطح کشور، در دستور کار و اولویت اصلی آبفا استان قرار داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: امروز و در شرایط کم آبی و خشکسالی که در کشور و استان وجود دارد، باز تولید آب از پساب شهر‌ها کم کم جایگاه اصلی خود را در بحث مدیریت امور شهری پیدا کرده است.

حمیدی با بیان اینکه وزارت نیرو به منظور توجه جدی به بحث بازتولید آب از پساب شهرها، نیاز است تا اعتبار مناسب و قابل توجهی را برای شروع پروژه‌ها در شهر‌های هدف گذاری شده در نظر بگیرد، ابراز کرد: مسئولان محلی برای تخصیص اعتبارات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت اجرای این طرح بر هیچکس پوشیده نیست و با اقدامات مناسب و تأمین اعتبار از محل ملی، روند اجرایی پروژه آغاز خواهد شد، تاکید کرد: در ادامه روند اجرایی احداث فاضلاب شهر درجزین، می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای تکمیل طرح بهره برد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاسیسات فاضلاب تامین اعتبار فاضلاب شهر درجزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی