Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اجرای نسخه نویسی الکترونیکی اظهار کرد: نسخه نویسی الکترونیکی یک تکلیف قانونی است و این کار در کل کشور شروع شده است .در تهران به دلیل جمعیت زیاد و کثرت مراکز این تغییرات کمی بیشتر طول می کشد واراده وزارت بهداشت این است که این طرح زودتر به طور کامل اجرای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: قطعی برق و اینترنت و این گونه مسائل ممکن است در هنگام اجرای این طرح بروز پیدا کند که مشکل خاصی نیست. در اجرای این طرح نواقصی شاید وجود داشته باشد که در آینده ای نزدیک برطرف خواهد شد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: سازمان بیمه سلامت و تامین اجتماعی دو پنل متفاوت دارند و دیتا در وزارت بهداشت تجمیع می شود و راهکار این مسئله حل و این موضوع به زودی برطرف می شود.

او افزود: طرح اجرای نسخه نویسی الکترونیکی یک تکلیف قانونی است و این کار در حال اجرا است و اختلال وجود دارد و مراکز درمانی از این کار استقبال می کنند و باید این طرح به طور کامل در کشور انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نسخه الکترونیکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن