Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: در خصوص اعتبارات جاری در قانون بودجه ۱۴۰۰ رقم ابلاغی استان ۶۶۴ میلیارد تومان بود که در لایحه ۱۴۰۱، رقم ۸۰۶ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است و دارای رشد سه و ۲۱ صدم درصد که بالاتر از رشد کشوری است، قرار گرفته‌ایم.

سمانه حسن‌پور، اظهار کرد: بدون در نظر گرفتن اعتبار جهت پروژه‌های سد معشوره، راه‌آهن و قلعه فلک‌افلاک، بالای ۶۰۰۰ میلیارد مصوبه اعتبارات عمرانی، در سفررئیس جمهور به استان داشتیم که شامل حوزه‌های آب، راه، بیمارستان، طرح‌های هادی، آموزش و حوزه‌های فرهنگ، گردشگری، ورزش می‌شود و عمده‌ترین آن‌ها پروژه‌هایی بودند که به نوعی مشکلات زیر ساختی ما را حل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سازمان برنامه و بودجه کشور تغییر ریل و اصلاح ساختار بودجه از طرح محوری به سمت برنامه محوری مد نظر است، افزود: در بودجه ریزی ردیف محور، مشکل افزایش عمر ساخت پروژه‌ها را داشتیم و مشکلاتی دیگر که در بودجه برنامه محور به دنبال رفع آن‌ها هستیم.

حسن‌پور با بیان اینکه رشد کشوری در اعتبارات جاری هشت و ۲۰ صدم درصد است، عنوان کرد: در خصوص اعتبارات جاری در قانون بودجه ۱۴۰۰ رقم ابلاغی استان ۶۶۴ میلیارد تومان بود که در لایحه ۱۴۰۱، رقم ۸۰۶ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است و دارای رشد سه و ۲۱ صدم درصد که بالاتر از رشد کشوری است، قرار گرفته‌ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان تصریح کرد: جهت گیری‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ افزایش رشد اقتصادی، عدالت‌محوری، تثبیت قیمت‌ها و اجرای آمایش سرزمین بوده و سهم رشد اقتصادی کشور هشت درصد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه استانی اقتصادی سد معشوره قانون بودجه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مخزن آبرسانی جویبار ۶۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد برارزاده با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان جویبار گفت: هم اکنون عملیات احداث مخزن دوهزار متر مکعبی و نیز ایستگاه پمپاژ شهر کوهی خیل با پیشرفت ۶۰ درصدی درحال انجام است.

وی گفت: به منظور ذخیره سازی و زون بندی شبکه آب شهر کوهی خیل و نیز زون بندی و تقویت فشار شهرک صنعتی و روستاهای بخش گیلخواران از جمله لاریم، کردکلا، چرخکتی، شهرک صنعتی و گلمحله عملیات احداث مخزن زمینی و ایستگاه پمپاژ شهر کوهی خیل در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی این طرح تصریح کرد: تا کنون گودبرداری، محوطه سازی، بتن ریزی پی و دیواره مخزن اجرا و بتن ریزی سقف، ساخت ایستگاه پمپاژ و خط انتقال در حال انجام است.

برارزاده، اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را ۲۰۰ میلیارد ریال دانست و افزود: تا کنون ۸۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه صرف شد.

مدیرعامل آبفامازندران، جمعیت برخوردار از این طرح را ۱۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6100496

دیگر خبرها

  • ساخت مخزن آبرسانی جویبار ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • ۳۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای نهادهای تبلیغاتی و فرهنگی و اسلامی /۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شروع مجلس جدید/خرج سفرهای استانی رئیسی چقدر شد؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟ وزیر کار تکلیف را روشن کرد
  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد