Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ شهردار یاسوج گفت: ساماندهی رودخانه بشار در نزدیکی شهر یاسوج برای جلوگیری از فاجعه زیست محیطی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های گردشگری اولویت کاری شهرداری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج ، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که نام پایتخت طبیعت ایران را یدک می‌کشد این روزها شبیه روستایی شده که هر روز در حال بزرگ شدن بوده زیرا سیما و منظر شهری مورد بی مهری مسئولان و متولیان امر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر یاسوج که یکی از شهرهای مهاجرپذیر کشور به شمار می‌رود هر روز شاهد گسترش جمعیت در مناطق حاشیه‌ای بوده و مردمان خسته از نبود امکانات در روستاها به امید روزهای بهتر دل به زندگی در مناطق حاشیه‌ای می‌سپارند.

نبود زیرساخت‌های مناسب در شهر یاسوج در کنار ظرفیت‌های موجود باعث شده تا این شهر بجای گام برداشتن در مسیر توسعه در وضعیت نابسامان خود درجا بزند و ساکنان آن هر روز چشم انتظار تدبیری از سوی مسئولان باشند.

نستهن مقدم شهردار یاسوج اغلب مشکلات موجود در شهر یاسوج را ناشی از عدم تعامل دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان 25 درصد از جمعیت استان را شمال می‌شود که می‌طلبد به وضعیت آن نگاه ویژه شود.

وی بیان کرد: بعد از سال‌ها که شهر یاسوج از نبود سیستم حمل و نقل عمومی اتوبوس درون شهری رنج می‌برد با تلاش همکاران 13 دستگاه اتوبوس درون شهری بازسازی و در خدمات دهی به شهروندان هستند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: آنچه از نظر آمار جمعیتی از شهر یاسوج داریم، در منطقه شهری تحت پوشش شهرداری 134 هزار سکونت دارند و این در حالی است که شهرداری یاسوج هم اکنون به بیش از 120 هزار نفر افزون بر جمعیت واقعی خدمات رسانی می‌کند.

استاندار البرز: مطالبات مردم در شورای شهر و شهرداری کرج مورد توجه قرار گیردشهرداری بوشهر برای 1000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری برنامه‌ریزی کردفعالیت‌های بازآفرینی توسط شهرداری اردستان متوقف شده است

مقدم افزود: شهر یاسوج به عنوان یکی از اولین شهرهای مهاجرپذیر در کشور شناخته می‌شود و هر روز بر تعداد جمعیت این شهر اضافه می‌گردد و نمی‌توان با تکیه بر عوارض دریافتی از مردم  مدیریت انجام داد.

وی به فرصت‌ها در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: ساماندهی رودخانه بشار در نزدیکی شهر یاسوج برای جلوگیری از فاجعه زیست محیطی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های گردشگری آن از مواردی بوده که در اولویت کاری شهرداری یاسوج قرار دارد.

انتهای پیام/541/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد پایش و نظارت در محیط زیست استانداری کهگیلویه و بویراحمد پایش و نظارت در محیط زیست شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست