Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به مصاحبه اخیر خود با یکی از خبرگزاری‌ها در خصوص اضافه کار پرسنل شهرداری و رفع ابهام و سوءتفاهم پیرامون این موضوع، گفت: شورای شهر به دنبال ترمیم حقوق دهک‌های پایین شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید وحید میرنظامی در جلسه شورای اداری شهرداری اراک ضمن تسلیت ایام فاطمیه و فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنین سالگرد ارتحال فیلسوف بزرگ معاصر مرحوم آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: تحول خواهی و تغییرات در هر سازمانی یک امر بدیهی است و منابع انسانی مغز متفکر و موتور محرک سازمان به شمار می‌رود، از این رو ایجاد بهره‌ وری و پوست‌اندازی در سازمان، مستلزم انجام تغییرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص روند تغییرات مدیریتی در مجموعه شهرداری، افزود: شهردار اراک طبق منطق ارزیابی عملکرد سازمان در ابتدای مسیر خدمت، دست به تغییر و تحول نزد و با مطالعه و ارزیابی مسیر طی شده، مقایسه شرایط حال و گذشته و اشرافیت سازمانی و در نهایت برنامه‌ریزی برای آینده، تغییرات در سطوح مدیریتی شهرداری را اعمال کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به گستردگی وظایف شهرداری در امر خدمت‌رسانی به شهروندان، تاکید کرد: این مجموعه بزرگ خدمت‌رسان در مسیر ارائه خدمات بهینه به شهر و شهروندانش، نیاز به مراقبت دارد که باید در این خصوص اهتمام ویژه صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های شورای ششم، بحث پروژه‌های نیمه کاره و در کل توجه به عنصر زمان در پروژه‌ها، برنامه‌ها و رویکردهای شهرداری است، چرا که عدم توجه به زمان و ارائه زمان بندی، مجموعه شهرداری و به دنبال آن شهر دچار چالش می‌شود و اینکه کار بی زمان، هیچ موقع به نتیجه نخواهد رسید.

میرنظامی در خصوص مصاحبه اخیر خود با یکی از خبرگزاری‌ها در خصوص اضافه کار پرسنل شهرداری و رفع ابهام و سوءتفاهم پیرامون این موضوع، تصریح کرد: نگاه ما در شورای شهر این نیست که اضافه کاری و دریافتی پرسنل کم شود، بلکه دریافتی دهک‌های پایین بود که با توجه به شرایط اقتصادی و گرفتاری‌های موجود، آسیب‌پذیر هستند چرا که ضریبی که به نرخ اضافه کاری می‌خورد از جهت ریالی عدد ۱۷۵ ساعت، عدد قابل توجهی نیست و این از عدالت پرداختی به دور است و به همین جهت شورای شهر به دنبال ترمیم حقوق دهک‌های پایین شهرداری است.

وی از شهردار اراک درخواست کرد با توجه به آلودگی هوای شهر اراک، بخشی از عوارض آلایندگی که شهرداری دریافت کرده به نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک، به عنوان یکی از ضروریات و اولویت‌های مدیریت شهری، اختصاص داده شود.

کد خبر 544600

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اراک شورای اسلامی شهر اراک شهرداری اراک کلانشهر اراک عضو شوراي شهر اراک رئيس شوراي شهر اراک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دهک های پایین شورای شهر شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • وضعیت سد دز استان خوزستان عادی است
  • وضعیت سد دز عادی است
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است