Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:طی هشت سال گذشته ۴۳۸ پروژه در این استان ساخته و یا تکمیل شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در حوزه توسعه، تجهیز، احداث و تکمیل پروژه های آموزشی در مدت هشت سال اخیر گام های بزرگی برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این ۴۳۸ طرح، ۲۳ سالن ورزشی از محل اعتبارات ورزش و آموزش و ۳۲ نمازخانه، ۲۵۰ چشمه بهداشتی و غیره تحویل داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت هشت ساله سیستم گرمایشی ۷۵۰ مدرسه استاندارد سازی شده است.

زارع پور ابراز داشت: در مدت مذکور انقلابی در بحث فضای آموزشی مدارس استثنایی استان ایجاد شد و ۶ فضای آموزشی با تیپ استثنایی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت مرکز اختلالات یادگیریردر حوزه آموزش و پرورش استثنایی ساخته شد.

زارع پور ادامه داد: همچنین تنها تعداد چهار پژوهش سرا برای دانش آموزان استان وجود داشت که با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی به ۱۳ مورد ارتقا یافت. 

وی تاکید کرد: همچنین ۱۲ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی برای دانش آموزان استان خریداری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از کارهای بزرگی که در طول هشت سال گذشته انجام شد پرداخت معوقه ۲۰ ساله پاداش مناطق محروم معلمان استان بود که با پیگیری های انجام شده ۳۵ میلیارد تومان به آن ها پرداخت شد.

زارع پور عنوان کرد: همچنین طی مدت یادشده چهارهزار و ۸۴۹ نفر در آموزش و پرورش استان به طور قانونی استخدام شدند.

وی تصریح کرد: در حوزه امور رفاهی نیز در مدت مذکور ۵۳۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به فرهنگیان پرداخت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین ۵۸ میلیارد تومان وام مرابحه ( ۱۲ درصد) به همکاران فرهنگی که مشکل مادی داشتند پرداخت شده است.

زارع پور ابراز داشت: ۱۶۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای احداث مدرسه در مناطق محروم استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام در ۲ ماه اخیر اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: همچنین ۵۰ میلیارد تومان بعد از سفر ریاست جمهوری بهاستان برای جمع آموزی مدارس کانکسی اختصاص یافت.

اقدامات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در دوران کرونا 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک هزار و ۴۰۰ مدرسه در این استان در شرایط کرونا به شبکه اینترنت با همکاری اداره کل فناوری و ارتباطات و شرکت مخابرات استان متصل شدند.

زارع پور تصریح کرد: طی مدت یاد شده ۵۱ هزار و ۶۲۵ نسخه درسنامه برای دوره متوسطه که دسترسی به گوشی و تبلت نداشتند تهیه شد.

وی عنوان کرد: همچنیندر بازه زمانی مذکور ۲۲ هزار درسنامه در قالب لوح فشرده برای دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی نداشتند تهیه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس اطلاعات میدانی که بدست آمده بود حدود ۴۸ هزار دانش آموز در استان تلفن یا تبلت نداشتند که با کمک طرح هدایت ( هر دانش آموزان یک تبلت) برای برخی از آن ها تبلت خریداری شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش استاندارد دانش آموزان رشد آموزش و پرورش استان قرض الحسنه مدرسه ریاست جمهوری اینترنت فناوری شرکت مخابرات دانش آموز آموزش و پرورش مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد میلیارد تومان زارع پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله حسینعلی ثانی پنجشنبه شب در آئین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان با بیان اینکه، آموزش و پرورش شهرستان رامسر تلاش کرد تفکر جدیدی در مدیریت ادارات رقم بزند، گفت: در آموزش و پرورش حکمرانی حکیمانه را عملیاتی کردیم که اولین نکته در این بخش نگاه تیمی بوده است.

وی با اظهار اینکه، در حکمرانی حکیمانه آموزش و پرورش را از جناح بندی جدا و مطابق دستورات مقام معظم رهبری عمل کردیم تا از حاشیه دور شویم، گفت: جهت تعالی و رشد آموزش و پرورش از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کردیم و عدالت آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

ثانی افزود: اعتماد مردم را به عنوان الگو قرار دادیم که ۶ اردیبهشت سال قبل در کانون امین گزارش دادم ۱۰۰ رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردیم و در سال جاری ۱۷۶ رتبه برتر کشوری و استانی داریم.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان رامسر با حمایت مدیر کل در پروژه مهر با تلاش مسئولان و خیران فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای اول مهر آماده شد که رتبه اول استان را کسب کردیم و شورای آموزش و پرورش برتر استان مازندران شد.

وی افزود: در ارزیابی کل استان در ۳۳ شهرستان در همه حوزه‌ها رتبه اول استان را کسب کردیم و تلاش کنیم آموزش و پرورش قوی داشته باشیم که حتماً ایران قوی داشته باشیم.

کد خبر 6095440

دیگر خبرها

  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی